کمین مقاومت عراق برای مقابله با توطئه جدید انگلیسی ـ آمریکایی

رئیس شورای سیاسی النجباء عراق از طراحی ائتلاف بیگانه برای بر هم زدن اوضاع داخلی عراق خبر داد و اعلام کرد که مردان مقاومت برای مقابله با این توطئه، در کمینگاه نشسته‌اند.

به گزارش مشرق، علی الاسدی رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در خصوص تحولات اخیر عراق اعلام کرد: واقعیت حاکی از آن است که ائتلاف انگلیسی ـ آمریکایی به‌منظور پیشبرد پروژه‌های مخرب خود، شرایطی را رقم زده که اوضاع داخلی عراق نابسامان شود.

وی در تشریح این اقدامات خرابکارانه، ادامه داد: دشمن گاهی ابزارهایش را برای هتک مقدسات به‌کار می‌گیرد و گاهی جریان‌های انحرافی را به ترویج طرح‌های فتنه، تحریک می‌کند.

الاسدی با اشاره به آثار نامطلوب مداخله بیگانگان در مسائل اقتصادی عراق که اقشار فرودست را در تنگنای معیشتی قرار داده است، افزود: هدف از همه اینها، محقق نمودن پروژه‌هایی مانند خط لوله انتقال نفت از بصره به بندر عقبه است؛ طرحی که در دستور کار دولت موقت قرار گرفته و نتیجه‌اش، سرقت از سفره ملت مظلوم می‌باشد.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در خاتمه با تأکید بر اینکه «مردان مقاومت در کمینگاه نشسته‌اند و اسیر گرداب انحراف نمی‌شوند»، هشدار داد: ما به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم که حق مردم بی‌پناه را نادیده بگیرد و پروژه‌های غارتگرانه را به مرحله تصویب و اجرا برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    پس بگو چرا الکاظمی تشریف برد اربیل ، تا از نزدیک وضعیت دردناک شرکای سابق را تماشا کند و قورت دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس