کد خبر 1301948
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
طاهری:استقلال با تیم ملی چه فرقی دارد؟/ من هم می‌گویم جان مادرتان VAR را بیاورید

سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن حمایت از سرمربی این تیم گفت: من هم می‌گویم جان مادرتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص گلایه‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی از وضعیت داوری و اینکه وی درخواست کرده بود VAR را به فوتبال ایران بیاورند گفت: ما همیشه نسبت به داوران احترام قائل هستیم و می‌دانیم آنها سعی می‌کنند بهترین قضاوت‌هایشان را داشته باشند اما صحنه‌ای که در بازی روز گذشته رخ داده برای همه سوال ایجاد کرده است.

وی افزود:چطور مشابه همان صحنه را برای تیم ملی پنالتی اعلام کردند اما در بازی ما با نساجی آن توپ پنالتی اعلام نشد؟ این ۲ چه فرقی با هم دارند؟نه تنها در این بازی بلکه در بازی های قبل و حتی دیدارهای سال گذشته هم چنین اتفاقاتی برای استقلال رخ داده و این موضوع باعث نگرانی همه شده است.

بیشتر بخوانید:

فغانی: مجیدی اطلاعاتش را به روز کند/ اصفهانیان در داوری فاجعه به بار آورد

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: VAR از نان شب هم برای فوتبال ایران واجب تر است و یک تصمیم اشتباه لطمات زیادی به تیم‌ها می‌زند به خصوص استقلال که در این هفته ها از داوری‌ها ضرر کرده است. مجیدی شب گذشته درست گفت،من هم می‌گویم جان مادرتان و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید.

طاهری تاکید کرد: این سیتم نیاز فوتبال ایران است و با یک اشتباه سرنوشت یک تیم عوض می‌شود. سرمربی ما حرف بدی نزده و فقط خواستار این شده که اشتباهات داوران به حداقل برسد وگرنه او چیز زیادی نخواسته است.

وی در خصوص حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی و اینکه برخی باشگاه‌ها به این موضوع اعتراض کرده‌اند گفت: مگر ما گفتیم تماشاگران به ورزشگاه بیایند؟ ستاد کرونا اعلام کرد تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه بروند و سازمان لیگ هم شرایطش را مهیا کرد. دلیل اینکه دیگر تیم‌ها گله مند شده‌اند را نمی‌دانم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه سهیل مهدی مدعی شده تماشاگران پروتکل‌ها را رعایت نکردند گفت: به هر حال باید قبول کرد که دو تیم معمولی در فوتبال ایران بازی نداشتند و وقتی استقلال بازی دارد ورزشگاه پر می‌شود. نمی‌شود به تماشاگران گفت با فاصله تیم‌هایتان را تشویق کنید. ما دلمان می‌خواهد صدهزار نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ بدهد و شرایط حضور کامل آنها فراهم شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    3 1
    استقلال در قلب 85 میلیون ایرانی جای دارد. محبوب ترین تیم فوتبال دنیاست
    • مرتضی IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      2 1
      داشت رضا منم استقلالیم،ولی تورو خدا یه چیزی بنویس که این لنگی ها ازش سو استفاده نکنم داداش حد اقل بگو چهلو دو ملیون و پانصد هزار نفر ایرانی تا یه مقدارم برا ارتش لنگ فروشا وتیمهای دیگه هم بمونه
    • رضا IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      آقا مرتضی پرسپولیس در مجموع 50 هزار نفر طرفدار ندارد. خودتان بهتر می دانید. که خیلی از مردم افغانستان، تاجیکستان و ایرانیانی که در خارج هم متولد شده اند طرفدار استقلال هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس