کد خبر 1301847
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تشکر پیرمرد معروف منطقه جهرم اراک از لطف مردم - کراپ‌شده

پیرمرد معروف ساکن محله جهرم اراک که چندی پیش تصویرش در فضای مجازی منتشر شد از مردم بخاطر ابراز لطف و محبت آن‌ها تشکر کرد.

به گزارش مشرق، آقای حسینی، پیرمرد معروف ساکن محله جهرم اراک که چندی پیش بخاطر مشکلات مِلکیت منزلش، ویدئویی از اشک ریختن در فضای مجازی منتشر شد در ویدئویی از مردم بخاطر ابراز لطف و محبت آن‌ها تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای پیرمرد ساکن محله جهرم اراک؛ اجرای حکم متوقف شده است

آقای حسینی گفت: صدقه نمی‌خواهم و مهم‌ترین خواسته من حفظ خانه ام هست که با زحمت کشی پولش را تهیه کرده و خریده ام تا سرپناهی بر سرم باشد و همین که این خانه را داشته باشم برایم کافی است و با نان خالی هم می‌توانم زندگی را سپری کنم.

حدود ۷۰۰ خانوار از محله‌ی جهرم اراک ۳۰ تا ۴۰ سال پیش، زمین یا خانه هایشان را قولنامه‌ای (با امضای صاحب زمین) خریداری کردند و حالا بعد از ۴۰ سال ورثه با داشتن سند اقدام به تخلیه ساکنین کرده اند.

این پیرمرد و برخی ازاهالی محله‌ی جهرم اراک ۳۰ - ۴۰سال پیش، زمین ومنزلشان رابا قولنامه خریداری کردند، حالاورثه باداشتن سند، پس ازگذشت سالهابرای تخلیه منازل این افراداقدام قضایی کرده اند.

البته مخلص الائمه استاندار مرکزی میگوید، بادستورمعاون اول رئیس جمهور، پرونده منازل مسکونی جهرم با رعایت حقوق عامه وشهروندان دردست بررسی است ونگرانی متوجه ساکنان این منطقه نیست.

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    5 0
    این چه وضعی هست که قول نامه می شود سند؟ یکبار برای همیشه تعیین تکلیف کنید و سند رسمی را ملاک قراردهید تا این‌چیزها را هم نبینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس