کد خبر 1301010
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
کلید کشاندن «زیدان» به منچستر در دست همسر اوست

گزارش‌ها حاکی از آن است که «زین الدین‌ زیدان» به نیمکت منچستریونایتد علاقه‌مند شده اما همسر وی تمایلی به زندگی در منچستر نداشته و مرد فرانسوی را منصرف کرده‌ است.

به گزارش مشرق، همزمان با افزایش فشارها بر «اوله گونار سولسشر» سرمربی کنونی باشگاه منچستریونایتد، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید به عنوان یکی از نامزدهای جانشینی وی روی نیمکت تیم انگلیسی مطرح شد.

بحث و تبادل نظر پیرامون شایستگی سولسشر برای حضور روی نیمکت شیاطین سرخ مدتی‌است که جریان دارد اما شکست سنگین یونایتد برابر لیورپول که با باخت به منچسترسیتی همراه شد، به تشدید فشارها روی سولسشر انجامیده‌است.

و حالا، تارنمای رکورد اسپورت مدعی شده که «زین الدین زیدان» به پست متزلزل اولدترافورد علاقه‌مند شده‌است؛ جایی که وی می‌تواند به دو بازیکن اسبق رئال در دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو یعنی «کریستیانو رونالدو» و «رافائل واران» و همچنین بازیکن مدنظر رئال یعنی «پل پوگبا» بپیوندد.

یونایتد کار آسانی در پیش ندارد

در حالی که براساس گزارش‌ها، یونایتد امیدوار است که روابط زیدان با رونالدو و واران، وی را نسبت به کوچ به منچستر ترغیب کند، این انتقال چندان هم ساده به نظر نمی‌رسد.

گزارش‌ها از این حکایت دارد که «ورونیک زیدان» همسر ستاره اسبق تیم ملی فرانسه به ایده زندگی در منچستر علاقه‌ای‌ نداشته و ترجیح می‌دهد که زیدان مدت زمان بیشتری از محوطه فنی دور بوده و پس از آن، تیم دیگری را در جایی دیگر پیدا کند.

سایر گزینه‌ها

«آنتونیو کونته» دیگر نامزد جانشینی سولسشر محسوب می‌شود اما شکست اخیر تاتنهام برابر منچستریونایتد، به این منجر شد که اسپرز مرد ایتالیایی را به استخدام خود درآورد.

بالانشینان در اولدترافورد بر این باورند که شخصیت زیدان نسبت به کونته بلندپروازتر بوده و در عین حال کمتر تفرقه افکن است؛ همچنین کارنامه وی به همراه رئال مادرید به ویژه در اروپا، به‌خودی خود برای معرفی او کافی است.

زیدان به همراه رئال سه بار لیگ قهرمانان اروپا و دو بار لالیگا را تصاحب کرد.

«برندَن راجرز» سرمربی لسترسیتی انگلیس نیز دیگر گزینه هدایت شیاطین سرخ است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس