هوشمندسازی و تقویت مهارت درمأموریت‌ها دردستورکار یگان ویژه

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: هوشمندسازی، کیفی‌سازی آموزش‌ها و تقویت مهارت کارکنان در اجرای مأموریت‌ها از اهداف اصلی پلیس ویژه است.

به گزارش مشرق، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان و مدیران یگان‌ های ویژه، آموزش و به‌کارگیری دانش روز در انجام ماموریت‌ها را از عوامل اصلی موفقیت یگان ویژه عنوان کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: استفاده از علم و دانش روز و کسب مهارت به افزایش درصد موفقیت‌ ها در انجام مأموریت‌ ها و وظایف محوله کمک شایانی می‌ کند.

بیشتر بخوانید

اجرای «رزمایش ۵*۵» یگان‌های ویژه ناجا +عکس

سردار کرمی با تاکید بر لزوم خلاقیت و نوآوری در آموزش‌ ها تصریح کرد: در آموزش‌ ها قانع نشده و نباید توقف کنیم و باید در برنامه‌های آموزشی به سمت مهارت محوری حرکت کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا، هوشمندسازی، کیفی‌ سازی آموزش‌ها و تقویت مهارت کارکنان در اجرای ماموریت ها را از اهداف اصلی پلیس ویژه دانست و تصریح کرد: استمرار آموزش برای ارتقای مهارت‌ ها لازمه اصلی پلیس علمی و حرفه‌ ای است.

وی با اشاره به لزوم بررسی مستمر مهارت‌ های تخصصی با بازدید و حضور میدانی فرماندهان تاکید کرد: همه فرماندهان و مدیران باید آموزش جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه از تمرین و آموزش، به‌ مهارت می‌ رسیم.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه کار در حوزه آموزش جهادی تعطیلی ندارد و باید تلاش در این زمینه مستمر باشد؛ خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال در آینده نیز شاهد موفقیت‌ های روزافزون پلیس ویژه در تمام زمینه‌ ها خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس