کد خبر 1300799
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
واکسن کرونا

معاون سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکنند در پنج مرحله شامل تذکر کتبی، درج در پرونده، کسر از حقوق به مدت یک و سه ماه و انفصال از خدمت برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از وبدا، آقای علاء الدین رفیع زاده درباره برخورد با کارمندان دولت که واکسن نزده‌اند، افزود: پنج مرتبه برای برخورد با کارمندانی که واکسن تزریق نکرده‌اند در نظر گرفته شده است. در مرتبه اول، افرادی که رعایت نکنند اخطار کتبی بدون درج در پرونده دریافت می‌کنند.

وی گفت: توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی اقدامی است که در مرتبه دوم انجام می‌شود و چنانچه موثر نباشد در مرتبه دیگر کسر یک سوم حقوق و فوق العاده شغل و عناوین مشابه حداکثر به مدت یک ماه برای افراد پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

ابتلای ۲ برابری واکسن‌نزده‌ها به کرونا

آقای رفیع زاده اضافه کرد: در مرتبه چهارم نیز کسر یک سوم حقوق و فوق العاده شغل حداکثر به مدت سه ماه در نظر گرفته شده است و چنانچه موثر واقع نشود آخرین مرحله انفصال موقت خدمت حداکثر تا سه ماه مجازات در نظر گرفته می‌شود.

معاون سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: نحوه اعمال این مجازات‌ها به معاونان بالاترین مقام اجرایی دستگاه‌ها و مدیران کل بدون ارجاع به هیات‌های رسیدگی و تخلفات تفویض شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    4 0
    ای خدای قادر قاهر تنها امیدمان تو هستی یا ناصر من لا ناصر له
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 0
    گذاشتن ماسک که کاری نداره جریمه گذاشتین
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    12 0
    میتونید به صورت اینترنتی و آنلاین به دیوان عدالت شکایت کنید قانونا هم حق با شماست چون قانونی در رابطه با اجبار واکسن توسط مجلس تصویب نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس