جانسون

درپی انفجار دیروز در «لیورپول»، دولت انگلیس امروز با برگزاری نشستی اضطراری به ریاست بوریس جانسون، سطح تهدید تروریستی را به «شدید» افزایش داد؛ یعنی احتمال وقوع حادثه مشابه «بسیار محتمل» است .

به گزارش مشرق، به دنبال انفجار روز گذشته در شهر لیورپول واقع در انگلیس، این کشور امروز دوشنبه سطح تهدید تروریستی را به «شدید» افزایش داد.

بیانیه صادره از سوی لندن در این خصوص در حالی رسانه ای شد که دولت انگلیس صبح امروز دوشنبه با برگزاری نشستی اضطراری به ریاست بوریس جانسون نخست وزیر، پاسخ این کشور در قبال حادثه دیروز را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش اِکسپرس، افزایش سطح تهدید تروریستی در انگلیس به «شدید» به این معنی است که احتمال وقوع حادثه ای مشابه در این کشور «بسیار محتمل» قلمداد می شود.

پیشتر، پلیس ضد تروریسم انگلیس اعلام کرد که حادثه روز گذشته انفجار خودرو نزدیک یک بیمارستان در شهر «لیورپول» که منجر به کشته و زخمی شدن دو نفر شد، حادثه ای تروریستی بوده است.

پلیس که در حال بررسی انفجار است، جزئیاتی از آنچه اتفاق افتاده است را ارائه و تایید کرد که بمب زمانی که راننده تاکسی هنوز در ماشین بود، منفجر شده است. سه نفر در همین رابطه دستگیر شده اند.

«راس جکسون» دستیار فرمانده پلیس از واحد پلیس ضد تروریسم شمال غرب، در این رابطه گفت که انگیزه بمب‌گذار هنوز مشخص نیست؛ اما این حادثه به عنوان یک حادثه تروریستی اعلام شده است.

روز گذشته منابع خبری از وقوع انفجار در خودرویی در شهر لیورپول انگلیس خبر دادند که در پی آن پلیس لندن و نیروهای مبارزه با تروریسم در منطقه حادثه حضور یافته و خیابان های اطراف را مسدود کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس