کد خبر 1299805
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
دستگیری

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای خودروهای کامیون خبر داد و گفت: متهمان با سرقت خوروها، قطعات و تجهیزات خودروها را به مالخران می‌فروختند.

به گزارش مشرق، سید قاسم موسوی فر رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: بیست و ششم خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودرو کامیون کمپرسی در کلانتری ۱۵۷ مسعودیه تشکیل شد که به دستور مقام قضائی پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه قرار گرفت.

وی پیرامون موضوع مطروحه از شاکی تحقیق اظهار داشت: بیست و پنجم خرداد ماه کامیون خود را در آدرس شهرک والفجر، لاین کندرو خیابان پارک و روز بعد با مراجعه به محل متوجه می‌شود خودرو توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته لذا با اطلاع به پلیس ۱۱۰ اقدام به تشکیل پرونده می‌دهد.

بیشتر بخوانید

مالباخته: ۸کیلو طلا سرقت شد/ سارق: همش ۲ کیلو بود

این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع به صورت تخصصی در دستور کار دایره میارزه با سرقت پایگاه قرار گرفت که در این راستا ضمن اخذ اظهارات دقیق و جامع از شاکی و بررسی کم و کیف سرقت، کارآگاهان جهت انجام تحقیقات میدانی به محل وقوع حادثه عزیمت، با بررسی جغرافیای وقوع جرم هویت یکی از سارقان بدست می‌آید.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی افزود: در ادامه مشخصات یکی از سارقان به نام حبیب که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بوده شناسایی شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر می‌شود. پس از انتقال متهم به پایگاه، در تحقیقات معموله ابتدا منکر هر گونه سرقت گردید لیکن پس از ارائه دلایل، مدارک و مستندات متقن نهایتا به سرقت کامیون با همدستی و پیشنهاد یکی از دوستان خود بنام حسین معترف شد و اظهار داشت، تعدادی از قطعات و لوازم کامیون مسروقه را جدا کرده و ربوده است و خودرو را در محدوده شهر ری رها کرده اند.

موسوی فر ابراز داشت: با تلاش کارآگاهان دیگر متهم پرونده به نام حسین در شهرک مسعودیه شناسایی، دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی مدارک یک دستگاه کامیون دیگر کشف که در استعلام انجام شده مشخص شد دارای سابقه سرقت از پایگاه ششم پلیس آگاهی و هر ۲ دستگاه کامیون مسروقه نیز به صورت رها شده توسط عوامل پایگاه نهم پلیس آگاهی کشف شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: در تحقیقات معموله متهمان به سرقت کامیون‌ها و فروش لوازم آن‌ها اعتراف کردند و هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس