کد خبر 1299769
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۴
معرفی کانسپت هوندا پیش‌نمایش کراس‌اوور جدید

این یک کانسپت تقریباً نزدیک به تولید است که به‌خوبی ویژگی‌های طراحی کراس‌اوور جدید هوندا را نشان می‌دهد؛ اما این کانسپت علاوه بر اینکه به مدل جدید ZR-V اشاره دارد.

به گزارش مشرق، هوندا کانسپتی بنام SUV RS را در نمایشگاه خودروی اندونزی رونمایی کرده که پیش‌نمایشی از کراس‌اوور جدید ZR-V برای بازار اندونزی و سایر بازارهای آسه‌آن (کشورهای جنوب شرق آسیا) محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

اولین تجربهٔ رانندگی با جیپ رانگلر ۳۹۲ برانکو +عکس

این یک کانسپت تقریباً نزدیک به تولید است که به‌خوبی ویژگی‌های طراحی کراس‌اوور جدید هوندا را نشان می‌دهد؛ اما این کانسپت علاوه بر اینکه به مدل جدید ZR-V اشاره دارد، از جهت دیگری هم مهم است زیرا همان‌طور که از نامش مشخص است، اولین کراس‌اوور هوندا با نشان RS محسوب می‌شود.البته این روزها نسخه‌های اسپرت از شاسی‌بلندها بسیار متداول شده‌اند اما هوندا با وجود برخورداری از کراس‌اوورهای متعدد در سبد محصولات خود هنوز به این جمع نپیوسته است.

معرفی کانسپت هوندا پیش‌نمایش کراس‌اوور جدید +عکس

البته RS مثل تایپ R نخواهد بود اما می‌تواند قدرت بیشتر و تنظیمات تعلیق و فرمان راننده محوری را در کنار عناصر طراحی اسپرت ارائه کند. کانسپت SUV RS در طراحی بیرونی هم جدیدترین ویژگی‌های زبان طراحی هوندا در نسل جدید کراس‌اوور HR-V را قرض گرفته است.بااین‌حال، این کانسپت به لطف چراغ‌های جلوی LED که با جلوپنجره ادغام شده، ورودی‌های هوای باریک روی سپرهای جلو و عقب، رینگ‌های بزرگ مشکی‌رنگ، صفحات محافظ آلومینیومی و چراغ‌های دودی عقب که با یک نوار باریک به هم متصل شده‌اند، نمای کوچک‌تر و اسپرت‌تری دارد.

معرفی کانسپت هوندا پیش‌نمایش کراس‌اوور جدید +عکس

البته انتظار می‌رود برخی از ویژگی‌های طراحی این کانسپت مثل چراغ‌ها و رینگ‌ها در ZR-V تولیدی تعدیل شوند.هوندا فعلاً در مورد مشخصات فنی این کراس‌اوور جدید حرفی نزده اما این خودرو می‌تواند در معماری و پلت‌فرم با کراس‌اوور بزرگ‌تر BR-V اشتراک داشته باشد. همچنین ازآنجایی‌که رقبای مستقیم ZR-V یعنی تویوتا رایز و دایهاتسو راکی با قوای محرکهٔ هیبریدی ارائه می‌شوند، امکان ارائهٔ چنین قوای محرکه‌ای برای کراس‌اوور هوندا هم وجود دارد.

معرفی کانسپت هوندا پیش‌نمایش کراس‌اوور جدید +عکس

هوندا در اندونزی هم‌اکنون نسخهٔ RS را برای مدل‌های بریو، مبیلیو، سیتی و سیویک ارائه می‌کند و بنابراین انتظار می‌رود همین نسخهٔ اسپرت برای ZR-V هم در نظر گرفته شده باشد.

معرفی کانسپت هوندا پیش‌نمایش کراس‌اوور جدید +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس