کد خبر 1296591
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کوروت Z۰۶ جدید

در فروم کوروت اطلاعاتی منتشر شده که هرچند منشأ آن مشخص نیست اما تایم ۱۰.۶ ثانیه را برای مسافت ۴۰۰ متر Z۰۶ جدید نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، هرچند شورلت کوروت Z۰۶ جدید رسماً معرفی شده است اما جذاب‌ترین مشخصات پرفورمنسی آن هنوز رسماً منتشر نشده‌اند. بااین‌حال، خوشبختانه وقتی حرف از پرفورمنس خودروهای اسپرت آمریکایی باشد، فروم‌های اینترنتی همیشه برای افشای اطلاعات مفید هستند.

بیشتر بخوانید

ارتقای هیجان‌انگیز بی ام و سری ۲ کوپه جدید +عکس

حال نیز در فروم کوروت اطلاعاتی منتشر شده که هرچند منشأ آن مشخص نیست اما تایم ۱۰.۶ ثانیه را برای مسافت ۴۰۰ متر Z۰۶ جدید نشان می‌دهد.این عدد قابل‌توجهی است زیرا برای مقایسه، Z۰۶ قبلی ۴۰۰ متر را در ۱۰.۹ ثانیه طی می‌کرد و پورشه ۹۱۱ توربو S کنونی این کار را در ۱۰.۱ ثانیه انجام می‌دهد. البته هیچ نشانه‌ای مبنی بر معتبر بودن این اطلاعات وجود ندارد و شورلت نیز هنوز واکنشی به آن نشان نداده است.

کوروت Z۰۶ جدید +عکس

همچنین این احتمال وجود دارد که این تایم با تجهیزات سفارشی خاصی مثل لاستیک‌ها و یا تحت شرایط خاصی با رانندهٔ آزمایشی شورلت ثبت شده باشد و در حالت عادی تفاوت داشته باشد.

کوروت Z۰۶ جدید +عکس

درهرحال، هرچند تایم ۴۰۰ متر خودروهای پرفورمنس همیشه برای طرفداران جذاب و سرگرم‌کننده است اما مسابقهٔ درگ هرگز بهترین معیار برای سنجش توانایی‌های خودرویی مثل کوروت Z۰۶ نیست زیرا این سوپرکار موتور وسط آمریکایی با نیروگاه ۶۷۰ اسب بخاری دور بالا به‌احتمال‌زیاد در پیست‌های پیچ‌درپیچ یک هیولای مطلق خواهد بود.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    6 0
    الله اکبر از اینهمه شکوه و عظمت . جل الخالق
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    3 7
    اسب و قاطر برای انسان بهتر بود.
  • US ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    وایییییی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس