ویلموتس

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره صدور حکم پرونده شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی گفت: این احتمال وجود دارد تاریخی که دادگاه عالی ورزش اعلام کرده‌ باز هم به تعویق بیافتد.

به گزارش مشرق، «غلامرضا رفیعی» با اشاره به شایعاتی که درباره صدور حکم پرونده مارک ویلموتس از سوی دادگاه عالی ورزش(کاس) مطرح شده‌است،  اظهار داشت: خیر؛ هنوز چیزی از سوی دادگاه عالی ورزش به فدراسیون فوتبال یا وکلای‌مان ابلاغ نشده است.

وی افزود: اگر راستش را بخواهید معلوم نیست چه زمانی رای صادر می‌شود و حتی این احتمال تعویق مجدد آن وجود دارد.  ما همچنان امیدوار هستیم رای عادلانه‌ای از سوی دادگاه عالی ورزش صادر شود.

رفیعی اضافه کرد: آن طور که از قبل اعلام کرده‌اند قرار است رای در تاریخ ۲۶ نوامبر(پنجم آذرماه ۱۴۰۰) صادر شود اما این زمان قطعی نبوده و ممکن است دوباره به تعویق بیافتد.

دادگاه حکمیت ورزش چندی پیش در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مهلت صدور حکم پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، تا ۵آذرماه سال جاری(۲۶ نوامبر) مجددا تمدید شده است.

پیش‌تر اعلام شده بود که صدور حکم پرونده ویلموتس، اول ماه سپتامبر خواهد بود، اما به درخواست دادگاه عالی ورزش این مهلت تا پایان ماه سپتامبر (۷ آبان‌ماه سال جاری) تمدید شد و حالا برای چندمین بار به تعویق افتاده‌است.

فدراسیون فوتبال ایران باید در پرونده شکایت مارک ویلموتس مبلغ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو به مربی بلژیکی پرداخت کند. سرمربی که تنها ۶۰ روز و به اندازه ۶ بازی هدایت تیم ایران را بر عهده داشت و در همین ۶ بازی ۲ باخت مقابل بحرین و عراق را در کارنامه کوتاه خود به ثبت رساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس