مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال: احتمال عدم تایید رأی اولیه فیفا در پرونده ویلموتس

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: احتمال می‌دهیم که رأی اولیه فیفا در مورد پرونده ویلموتس از سوی دادگاه CAS تأیید نشود.

به گزارش مشرق، غلامرضا رفیعی در مورد وضعیت شکایت پرونده ویلموتس اظهار داشت: این پیچیده‌ترین و فنی‌ترین پرونده دادگاه عالی ورزش از تاریخ تأسیس آن است. این پرونده پیچیدگی‌های فنی، حقوقی و مالی زیادی دارد. تا به حال چندین بار برگزاری جلسه دادگاه به تأخیر افتاده بود و پس از برگزاری جلسه دادگاه صدور حکم برای چندمین بار به تأخیر افتاده است که این  به هیچکدام از طرفین دعوا مربوط نیست، هیأت قضات دادگاه عالی ورزش چنین نیازی را احساس کرده‌اند و به همین دلیل صدور رأی به تأخیر افتاده است کما اینکه ممکن است این آخرین تمدید تأخیر نباشد.

وی تصریح کرد: ما دو روز پیاپی جلسه دادگاه را به صورت آنلاین برگزار کردیم که از نظر من وکلای ایرانی و خارجی در این پرونده دفاعیات خوبی را انجام دادند و ختم رسیدگی به این دادگاه اعلام شد. اکنون اعلام رأی دادگاه به تأخیر می‌افتد و واقعاً قابل پیش‌بینی نیست چه رأی صادر خواهد شد و چه رأی در انتظار ما است اما امیدواریم که رأی اولیه فیفا تأیید نشود اگر آن رأی قرار بود تأیید شود طبیعتاً صدور رأی این همه به تأخیر نمی‌افتاد.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه سه تأکید کرد: در حال حاضر نه تیم حقوقی ما و نه تیم حقوقی ویلموتس نمی‌توانند دفاعیه یا لایحه جدیدی ارائه کنند و فقط باید منتظر باشند قضات برجسته دادگاه CAS رأی صادر کنند که قرار است این رأی تا ۷ آبان صادر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایراندوست IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    1 0
    قرار دادی را مسئوولین وقت فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بسته بودند بسیار ابلهانه و ناشیانه بوده و به نظر میرسد تبانی در کار بوده منتهی نقش خود ویلموتس و همسر او که وکیل دعاوی میباشد در این قرار داد مشخص نیست ! به جد معتقدم خود این دو نفر هم در این تبانی دست داشتند برای سرکیسه کردن ایران! از سوی دیگر مارک ویلموتس یک مربی چند صد هزار دلاری ( بیکار ) بوده نه دو میلیون دلاری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس