کد خبر 1312170
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
ویلموتس در مراکش هم زمین‌گیر شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی به عنوان سرمربی یک تیم باشگاهی در مراکش انتخاب شده بود، در دومین بازی خود شکست خورد تا رکوردهای منفی او همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از اواخر ماه گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم راجا کازابلانکا مراکش انتخاب شد و قبل از فرا رسیدن تعطیلات مسابقات باشگاهی این کشور، در دو دیدار روی نیمکت این تیم سرشناس نشست.

سرمربی بلژیکی در دو دیدار نخست خود با این تیم، یک پیروزی و یک شکست را کسب کرد تا همچنان عملکرد ضعیفی را در عرصه مربیگری از خود به جای بگذارد. شکست او به عنوان سرمربی راجا مقابل تیم "اف‌سی سافی" رقم خورد که از تیم‌های انتهای جدولی مراکش به شمار می‌رود.

این شکست در حالی است که راجا در ۱۰ دیدار قبل از حضور ویلموتس فقط در یک بازی شکست خورده بود و این تغییر و تحولات برای جبران اختلاف امتیازی این تیم با ویداد کازابلانکا، رقیب دیرینه این تیم انجام شده بود.

با این حال فعلا انتخاب ویلموتس برای راجا مثمرثمر نبوده و به علت تعطیلات مسابقات باشگاهی این کشور که ناشی از فرا رسیدن بازی‌های ملی انجام شده، سرمربی بلژیکی فرصت بیشتری برای از بین بردن سریال ناکامی‌های خود در عرصه مربگیری پیدا نکرده است.

این شکست‌های متوالی در تیم‌های ملی ساحل عاج و ایران تا حدود زیادی توانمندی‌های ویلموتس را به عنوان یک سرمربی موفق و فردی که جزو نخستین مربیان نسل فعلی فوتبال بلژیک بوده، زیر سوال برده است.

این سرمربی بلژیکی در یک دعوای حقوقی با فدراسیون فوتبال ایران و در دادگاه فیفا برنده غرامت حدودا ۶ میلیون یورویی شده که به علت درخواست تجدیدنظر فدراسیون فوتبال ایران، در دادگاه CAS به سر می‌برد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی میهن پرست IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    بدترین و به درد نخورترین مربی تمام ادوار تیم ملی ایران ویلموتس بود
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    کلا سرمربی خوبی به نظر من نیست
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    علت این که ویلموتس در ایران موفق نشد این بود که یکدفعه تیم مای از فاز تمام دفاعی کی روش به فاز تمام هجومی ویلموتس اومد و تو دوتا بازی شکست خورد
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    ویل موس!.
  • US ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    انتخاب بد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس