کد خبر 1298338
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
نان نمایه

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اطلاعیه اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمت نان در کشور غیرقانونی است.

به گزارش مشرق، با توجه به اعلام قیمت ۲۵ قلم کالای اساسی توسط وزارت جهادکشاورزی از جمله انواع نان، سازمان حمایت در اطلاعیه ای  اعلام کرد بر اساس دستورالعمل ها و ضوابط تدوین شده قبل، هرگونه تغییر در قیمت نان پیش از این به کارگروه های استانی گندم آرد و نان با ریاست استانداران  سراسر کشور واگذار است.

بیشتر بخوانید:

سهم گرانفروشی از نابسامانی بازار چقدر است؟

براساس این اطلاعیه  قیمت های اعلامی اخیر توسط وزارت جهاد کشاورزی صرفاً مربوط به شهر تهران می باشد که پیش از این در کارگروه استانی مصوب شده و ارتباطی به سایر استان ها و شهرستان های سراسر کشور ندارد.

 قیمتهای اعلامی شهر تهران نیز پیش از این در کارگروه گندم آرد و نان استان تهران مصوب شده و در حال اجرا  است و باید رعایت شود و هیچ گونه افزایشی نباید صورت گیرد.  

بدیهی است کلیه بازرسان سازمان های جهادکشاورزی ،صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف سراسر کشور مکلفند با هر گونه افزایش قیمت انواع نان برخورد قانونی لازم معمول و پرونده تخلف برای برخورد قانونی در اسرع وقت به شعب سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • موسوی- نانوا شهریار KR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    من پدرم نانوا بوده - مرحوم پدریزرگم هم نانوا بوده - اما این 6 ماهه خیلی سخت گذشت و همه پس اندازم مصرف شد . الان هم نانوایی و جمع کردم و بنگاه ماشین زدم
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 0
      چرا پرچم خارجیه؟
    • DE ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      0 0
      ..... الان هم نانوایی و جمع کردم و بنگاه ماشین زدم/ خب پیداست کاسب نیستی و اقتصاد حالیت نیست بابا رفتی بنگاه ماشین زدی ناشی حالا ۴ تا ماشین توش بوده چرا نرفتی بانک بزنی میلیارد میلیارد پول توشه. بعد هم چند سال قایم میشدی مثل اصلاحطمعکارها برمیگشتی شاکی و طلبکار .والا برو دفعه بعد بانک بزن.
  • DE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    افزایش قیمت نان غیرقانونی است. والا اگه نان ها مثل عکس فوق باشه باید گرون بده عجب صفایی داره نگاه کردنش.اینطوری پیش بریم تا ۲۰ سال دیگه ملت اینقدر از گرانی و گرسنگی لاغر شدند که اتوبوسهای بین شهری به جای ۳۵ مسافر ۱۵۰ تا مسافر سوار میکنند.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    آقای رئیسی تورا به خدا به داد مردم برس دارن همه چیز رو گرون میکنن اصلامردم نمیتونن هیچی بخرن
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    حالا قانونی یا غیر قانونی نانواها برا خودشون سری شدن 1-بقیه پول را نمیدن 2-خمیر را آنی درست میکنند ونمزارند ور بیاد 4-زودتر از وقتش تعطیل میکنند بعدظهر 2ساعت کار نمیکنند 6-سنگکی ها پول بیشتر میگیرند و پخت برای کبابی ها می کننذد ومردم هم انگار هویچ هستن 7-نانها یا خمیر یا مثل پر کاه هستند ای کاش مثل قبل نظارتی بازرسی چیزی بو د...انگار رها شده همه چیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس