کد خبر 1298146
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
هشدار آیت‌الله نوری‌همدانی نسبت به توطئه آمریکا برای اختلاف‌افکنی در ایران/ باید در برابر این توطئه‌ها ‌هوشیاری بود

یکی از مراجع عظام تقلید با هشدار ‌نسبت به توطئه آمریکا برای اختلاف‌افکنی در ایران گفت: باید در برابر این توطئه‌ها ‌هوشیاری بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی در شهر مقدس قم با این مرجع تقلید جهان تشیع دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی در این دیدار از اقدامات انجام شده در آستان قدس رضوی تقدیر و خدمت‌رسانی به زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را توفیقی بزرگ دانست و ابراز کرد: اقدامات آستان قدس در خدمت رسانی به زائران بسیار والا و مهم است و توفیق بزرگی بوده که به آن نائل شده‌اید.

این مرجع تقلید جهان تشیع در ادامه بر لزوم شناخت توطئه‌های استکبار جهانی و حفظ وحدت امت اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در میان امت است، توطئه علیه امت اسلامی را آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش تهیه و هزینه آن را برخی در منطقه تامین می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر اهمیت حفظ هوشیاری و وحدت کشورهای اسلامی در برابر این توطئه‌ها تصریح کرد: هدف دشمنان از این فتنه‌ها تضعیف پایگاه امت اسلامی و ایجاد سلطه بر این کشورهاست.

این مرجع تقلید همچنین حوزه علمیه مشهد را از مراکز علمی درخشان و تاثیرگذار در تربیت طلاب و اساتید برجسته علوم دینی معرفی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی نیز در این دیدار به تشریح برخی اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه‌های فرهنگی، حرم مطهر و دستگیری از نیازمندان پرداخت و از تسهیل شرایط زیارت ضریح منور امام رضا(ع) برای زائران آن حضرت خبر داد و گفت: با همکاری و تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی اقدامات با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت کارشناسان صورت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    3 11
    با وجود تفاله‌های اصلاح‌طلبان هیـــــچ نیازی به آمریکا دشمن دیگری نداریـم!
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      2 12
      اصلاح طلبان از آمریکا و دشمنان دیگرن
  • فرهاد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 7
    هرگز شجاعت عالمان بزرگواری مثل آیت اله نوری همدانی ومکارم شیرازی در بیان حمایت از مردم از یادها نخواهد رفت
  • فرهاد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 0
    منظورم حمایت این دو مجتهد بزرگوار از خیزش مردم جمهوری آذربایجان درجریان باز پس گیری بخش بزرگی از مناطق اشغالی قره باغ بود.که چونان مشتی بردهان تفرقه افکنان بین مسلمانان بود.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    خدا شیطان بزرگ را لعنت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس