نظر آیت‌الله نوری همدانی درباره تدفین اموات کرونایی/ اختصاص نیمی از سهم امام

مدیر دفتر آیت‌الله نوری همدانی گفت: این مرجع عظام تقلید اجازه دادند در صورت نیاز نصف سهم مبارک امام (عج) برای درمان،‌ جلوگیری از شیوع و رسیدگی به خانواده‌های مبتلا به بیماری کرونا و درگذشتگان آن مصرف شود.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین شمس، مدیر دفتر آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اختصاص نصف سهم امام (عج) برای مقابله با ویروس کرونا از سوی این مرجع تقلید بیان داشت: در جریان شیوع بیماری کرونا آیت‌الله العظمی نوری همدانی، ضمن دعا برای شفا همه بیماران، بیان مؤکد مبنی بر عمل به دستورات پزشکی و رعایت بهداشت داشتند.

به امام زمان (عج) متوسل شوید

وی افزود: این مرجع تقلید برای رفع این بلا و بیماری از کشور توصیه به تلاوت قرآن کریم، خواندن ادعیه و توسل به پیامبر اکرم (ص) و حضرات معصومین (ع)، خاصه وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) کردند.

اختصاص نصف سهم امام برای بیماران کرونایی

مدیر دفتر مدیر دفتر آیت‌الله نوری همدانی ابراز داشت: همچنین آیت‌الله نوری همدانی اجازه دادند در صورت نیاز، نصف سهم مبارک امام (عج) برای درمان،‌ جلوگیری از شیوع و رسیدگی به خانواده‌های مبتلا به بیماری کرونا و درگذشتگان آن مصرف شود.

تا حد ممکن باید غسل و کفن صورت گیرد 

وی ادامه داد: با این وجود معظم له در پاسخ به استفتاء تدفین و غسل اموات این بیماران بیان داشتند تا حد ممکن باید غسل و کفن صورت گیرد و حتماً نماز خوانده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس