حضور قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق صعب‌العبور کشور - کراپ‌شده

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محرومیت‌زدایی دانست .

به گزارش مشرق، سردار سید ضیاءالدین حزنی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را حامی مردم و نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از نهادهای خدمات‌رسان در جمهوری اسلامی بوده و در ۴۳ سال گذشته همواره در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و مستضعفین بوده است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محرومیت‌زدایی دانست و گفت: سپاه در کنار وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ اراضی و امنیت کشور به حوزه محرومیت‌زدایی ورود و نقش مهمی در رفع محرومیت در کشور دارد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور موثر سپاه در مناطق روستایی، محروم و صعب‌العبور کشور افزود: سپاه پاسداران در تمامی نقاط محروم، صعب‌العبور و روستایی حضوری موثر داشته و تا رفع محرومیت کامل در کشور از هیج تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کند.

حزنی با تاکید بر لزوم توجه به تقویت مدارس، حوزه علمیه و مساجد توسط سپاه پاسداران بیان کرد: مدارس، مساجد و حوزه علمیه سه نهاد مهم فرهنگی در کشور بوده و باید به تقویت سطح کیفی آن تلاش کرد زیرا استکبار برنامه ویژه‌ای برای کاهش نقش و تاثیرگذاری این سه نهاد در کشور دارد.

وی با بیان اینکه طرح غربالگری شهید سلیمانی در کشور کماکان با قدرت  در حال انجام است، تصریح کرد: از اولین روزهای کرونایی سپاه پای‌کار مقابله با این‌ویروس بوده و با طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی به تسریع در روند واکسیناسیون نقش مهمی را ایفا کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس