کلنگ زنی

کلنگ زنی احداث ۲۰۰ باب مدرسه در مناطق صعب‌العبور استان سیستان و بلوچستان با مشارکت نیروی زمینی سپاه و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور انجام شد.

به گزارش مشرق، آیین کلنگ زنی احداث ۲۰۰ باب مدرسه در مناطق صعب‌العبور استان سیستان و بلوچستان با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور و با حضور وزیر آموزش و پرورش، فرمانده قرارگاه منطقه جنوب شرق کشور، استاندار و مدیرکل آموزش وپرورش استان صبح امروز(دوشنبه) در روستای حاجی آباد زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

بهره‌برداری از ۱۳ هزار طرح عمرانی و زیربنایی برکت در ۹۹

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: از آنجاییکه آموزش و پرورش و حوزه علم و فناوری زیرساخت توسعه است، در احداث مدارس مشارکت می‌کنیم زیرا معتقدیم امنیت بدون توسعه محقق نمیشود.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم  ضمن تقدیر از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برای مشارکت در ساخت ۲۰۰ باب مدرسه در نقاط صعب العبور سیستان و بلوچستان افزود:  هر چقدر فضاهای آموزشی در این استان را توسعه دهیم فرصت های آموزشی بیشتری را فراهم می‌کنیم و توسعه آموزش سنگ بنای همه تحولات بعدی در این منطقه خواهد بود.

کلنگ‌زنی احداث ۲۰۰ باب مدرسه در سیستان

حاجی بابایی با بیان اینکه امنیت و توسعه مستلزم پیشرفت و توسعه آموزش است، گفت: امیدواریم این اقدامات چهره استان سیستان و بلوچستان را تغییر دهد.

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان نیز در آیین کلنگ‌زنی ۲۰۰ باب مدرسه مشارکتی ضمن قدردانی از اقدام کم نظیر و ارزنده سپاه پاسداران به ویژه قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: توجه به زیرساخت های پایدار، عمران و آبادانی و ارتقاء شاخص‌های مختلف اجتماعی را به دنبال دارد.

وی افزود: ۱۰ درصد مدارس کشور در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و رکورد ساخت روزانه ۳ کلاس درس در این استان در نوع خود کم نظیر است. 

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    1 9
    مساوی بین سیستان و بلوچستان تقسیم شه
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    1 4
    تا می تونید به بلوچستان برسید که این بخش از ایران گنج بزرگی است . حیف که مسئولین نمی فهمند یا نمی خواهند بفهمند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس