سپاه یک‌میلیون و ۷۷۶ هزار طرح محرومیت زدایی در کشور اجرا کرده است

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه تاکنون یک‌میلیون و ۶۷۷ هزار طرح محرومیت زدایی در قالب پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی در سطح کشور اجرا کرده است.

به گزارش مشرق، سردار سید ضیاءالدین حزنی در مراسم نمازجمعه بندرعباس افزود: از این تعداد ۱۷۷ هزار طرح عمرانی کوچک و زودبازده بوده که توسط ساکنان بومی در مناطق محروم کشور قابل اجرا است.

وی بیان کرد: همچنین یک میلیون و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی نیز در قالب غیرعمرانی بوده که با دستور رهبرمعظم انقلاب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور انجام شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های آب، راه، گاز، آب و فاضلاب شهری و روستایی، سخت مسکن محرومان، خانه عالم، احداث درمانگاه، احداث حسینیه، مسجد و گلراز شهدا از ماموریت‌های حوزه عمرانی، تهیه جهیزیه، کمک‌های مومنانه، تهیه اقلام ورزشی و آموزشی برای مدارس، احداث و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، احداث و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و احداث استخر ماهی از ماموریت‌های حوزه غیرعمرانی بوده که توسط سپاه انجام می‌شود.

سردار حزنی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت اصلی و اساسی آن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در کنار این ماموریت‌های ذاتی خود، بحث محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم دوستی را با اولویت مناطق مرزی، سخت‌گذر و حاشیه شهرها نیز دنبال می‌کند.

توزیع سه‌هزار و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی در مناطق محروم جنوب کشور

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به توزیع همزمان سه‌هزار و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی اهدایی رهبرمعظم انقلاب در مناطق محروم جنوب کشور در استان‌های هرمزگان، خوزستان و بوشهر اشاره کرد که در قالب طرح نسیم رحمت درحال انجام است.

سردار حزنی ادامه داد: در قالب این طرح هزار دستگاه کولرگازی در استان هرمزگان، ۲ هزار دستگاه در خوزستان و ۵۰۰ دستگاه در بوشهر توزیع می‌شود.

وی یادآورشد: تهیه کولرها راحت است اما اصل موضوع شناسایی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند و محروم از داشتن این وسیله سرمایشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • .. IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    3 2
    سپاه حاظر نیس بگه این حجم از ثروت وپول که در منطقه خرج میکنه و املاکی که در کشور تصاحب کرده از کجا میاد ؟
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    2 0
    سپاه وزارت مسکن که نیست! این کارها مربوط به دولت است، همینطوری هم نیروهای نظامی کلی ضعف دارن، چرا بودجه رو سپاه خرج این مسائل نمیکنه؟ نیروی زمینی و هوایی رو تقویت نمیکنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس