کد خبر 1297644
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
اعلام اسامی شهرهایی که دوربین ثبت تخلف دارند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شهرهایی که در آنها دوربین ثبت تخلفات رانندگی وجود دارد را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، با اشاره به اسامی شهرهایی که در آنها دوربین ثبت تخلف وجود دارد، اظهار کرد: در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و ساری دوربین‌های ثبت تخلف وجود دارد که در تهران وضعیت خوبی از بابت تعداد دوربین‌ها داریم.

بیشتر بخوانید:

۴۹ درصد از ۴ هزار دوربین راهور در شهرها و جاده‌ها معیوب است

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شهرهایی که دوربین ندارند، تخلفات رانندگی به چه صورت ثبت می‌شوند، گفت: افسران ما در شهرهایی که دوربین ندارند هستند و تخلفات را ثبت می‌کنند و اعمال قانون دستی انجام می‌شود.

هادیانفر با اشاره به مباحث مطرح شده در مجلس شورای اسلامی مبنی بر مخالفت مجلس با «صدور قبض جریمه» توسط سربازان و افسران راهور گفت: در گذشته ۱۰ سال به پلیس اجازه داده بودند که درجه داران با ۱۰ سال سابقه و همچنین سربازانی که دارای لیسانس هستند به پلیس برای اعمال قانون در خیابان‌ها کمک کنند. با توجه به اینکه این ۱۰ سال تمام شده بود، ما درخواست تمدید ۵ سال دیگر این موضوع را داشتیم که در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب نشد.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در ۱۰ سال گذشته پلیس تجهیزاتی را تأمین نکرده است تا از درجه داران و سربازان برای اعمال قانون در خیابان‌ها کمک نگیرد، گفت: برابر ماده ۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مسئول توسعه دوربین‌ها در راه وزارت راه و در شهرها شهرداری‌ها هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    تو بعضی شهرهای دیگه هم هست و به تجربه برای چندین نفر ثبت شده نمیدونم چرا اسم همه شهرها آورده نشد
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    1 0
    بگو چرا کرمان شده برره رانندگی ملت خدا شاهده ظهری خلاف اومده ورود ممنوع راهش بستم میخواست بکشه منو گفتم ۵متر اون طرفتر برو ورود آزاده ورودی شهید نگارستانی یا گوهری کرمانی ها میدونند از تو ادیب میاد تو نگارستانی مستقیم میرن ۵ متر اون طرفتر باید ورود کنند زورشون میاد آخرش من را میکشند اونجا چون نمیذارم خلاف بیان خود ماشین نیرو انتظامی خلاف میاد دیگه مردم عادی چه کنند.دوربین برا کرمان از واجباته.
  • صبا IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 0
    سلام پس هنوز به شهر یزد تشریف نبردید. اگر مسافری وارد شر یزد شود و بدلیل تعدد دوربین ها جریمه نشود باید به او احسنت گفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس