کد خبر 1297490
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

 سیستم اعلام حریق زتا یکی از محصولات شرکت “GLT Exports” و یکی از برندهای سیستم اعلام و اطفاء حریق است که در سال ۱۹۸۵ با نام تجاری “Zeta” در کشور انگلستان تأسیس گردید.

کمپانی سیستم اعلام حریق زتا  (از محصولات سیستم اعلام و اطفاء حریق ) تأمین کننده کامل سیستم های آتش نشانی است . این به این معنی است که مشتریان  می توانند برای تأمین  نیازهای خود در خصوص سیستم های آتش نشانی از محصولات سیستم اعلام حریق زتا بهره مند گردند  .

یکی از مزیت های اصلی این سیستم اعلام و اطفاء حریق  ، استفاده از تأمین کننده کامل سیستم اعلام حریق زتا  ، به جای یک تأمین کننده جزء، این است که سازگاری کامل مابین کلیه اجزا و جود دارد و باعث سازگاری تجهیزات و در نتیجه اعتماد و اطمینان  بیشتر خواهد شد .

سیستم اعلام حریق زتا در سیستم اعلام و اطفاء حریق


 

سیستم اعلام حریق زتا از محصولات سیستم اعلام و اطفاء حریق  بعنوان یک تولید کننده، همیشه  نیازهای بازار را بطور دقیق دنبال میکند تا اگر نیاز  به تغییر در محصولات خود داشت آن را انجام دهد و همیشه  از بازخورد مشتریان استقبال  میکند.

 نماینده رسمی زتا ، سیستم اعلام و اطفاء حریق  درصد قابل توجهی از سود خود را صرف توسعه محصولات سیستم اعلام حریق زتا می کند.

سیستم اعلام حریق زتا در سیستم اعلام و اطفاء حریق

دتکتورهای سیستم اعلام حریق زتا (یکی از محصولات سیستم اعلام و اطفاء حریق ) به دلیل دارا بودن استانداردهای جهانی معتبر همچون LPCB، BSI، VDS دارای بازار پرفروش و مورد استقبال خریداران در ایران گردیده اند ، بطوری که هر شخصی به راحتی می تواند حفاظت جان و اموال خود را به این ابر سیستم اعلام حریق بسپارد.

سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی برای جلوگیری از فروش تجهیزات تقلبی سیستم اعلام و اطفاء حریق اقدام به ساماندهی شرکتهای ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی نمود و به شناسایی شرکتهای وارد کننده سیستم اعلام و اطفاء حریق  و برسی کیفیت و استانداردهای محصولات پرداخت و نام محصولات مورد تأیید به همراه نام شرکت نماینده رسمی زتا را در وب سایت رسمی خود درج نمود .

پشتیبانی مشتری و ضمانت محصول در سیستم اعلام و اطفاء حریق 

نماینده رسمی زتا برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل هستند و برای اثبات آن، یک تیم پشتیبانی اختصاصی ارائه کرده اند که می تواند در زمینه فروش، سوالات فنی یا تدارکات به مشتریان کمک کند.

برخی از قابلیت های پنل سیستم اعلام حریق زتا سیستم اعلام و اطفاء حریق 

دسترسی از طریق  رمز عبور چها رقمی  بجای کلید که احتمال گم شدن آن وجود دارد

امکان آزمایش مدارات و دتکتور ها بصورت تک نفره

امکانات غیرفعال نمودن زون ها و آژیرها

پنل سیستم اعلام حریق زتا سری  M Plus - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

کنترل پنل های سری M Plus منطبق با استاندارد EN54 بوده  و بر اساس نصب، استفاده و نگهداری آسان طراحی و تولید گردیده اند.

بیم دتکتور سیستم اعلام حریق زتا موتورایز - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

اصول کار بیم دتکتورهای زتا همانند دیگر دتکتورهای دودی اپتیکال و براساس مشاهده دود می باشد.

فلیم دتکتور یا دتکتور شعله ای سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

این دتکتور مناسب برای اماکن وسیع و باز و یا سقف بلند مانند انبارها، آشیانه هواپیما و محوطه های باز صنعتی هستند و مناسب برای موادی هستند کـــــه شعله آتش زودتر از دود و حرارت ظاهر می شود مانند انواع سوخت های نفتی.

دتکتور دودی سیستم اعلام حریق زتا MKII-OP Zeta - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

دتکتورهای Zeta به دلیل دارا بودن استانداردهای جهانی معتبر همچون LPCB، BSI، VDS دارای بازار پرفروش و مورد استقبال خریداران در ایران گردیده است، بطوری که هر شخصی به راحتی می تواند حفاظت جان و اموال خود را به این ابرسیستم اعلام حریق بسپارد.

دتکتور حرارتی ثابت سیستم اعلام حریق زتا MKII-HF - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

در این سنسورها از قطعه الکترونیکی بنام ترمیستور استفاده گردیده، ترمیستورها در واقع نوعی مقاومت هستند که مقدار آن با تغییر دما تغییر می کند .

دتکتور اعلام حریق حرارتی متغیر  سیستم اعلام حریق زتا MKII-HR  - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

این نوع آشکارساز دتکتور حرارتی متغیر (ROR) یعنی مطابق استاندارد، چنانچه دمای محیط ظرف یک دقیقه ۸٫۴ درجه سانتیگراد افزایش یابد، دتکتور به وضعیت آلارم می رود.

دتکتوراعلام حریق مولتی سنسور سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

سیستم اعلام حریق زتا در سیستم اعلام و اطفاء حریق
این مدل دتکتور کـــــه ترکیب دو سنسور دودی و حرارتی می باشد و برای مواردی استفاده می شود که پیش بینی نوع حریق دشوار و یا احتمال هر دو نوع حریق دودزا یا حرارت زا وجود داشته باشد. بیشترین کاربرد دتکتورهای مولتی سنسور یا ترکیبی در اتاق های بایگانی، کتابخانه ها، آشپزخانه های متصل به هال و هتل ها می باشد.دتکتور مولتی دودی و حرارتی ترکیبی سیستم اعلام حریق زتا

دتکتور گاز  سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

دتکتور گاز SG-100  محصول جدید از کمپانی زتا میباشد. این دتکتور را میتوان به دو صورت کاملا مستقل و متصل به کنترل پنل اعلام حریق استفاده نمود.

شاسی سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

مدتی  است کمپانی Zeta  شاسی اعلام حریق خود را روانه بازار کرده است. از امتیازات منحصر به فرد در این شاسی  تقلید احساس شکستن شیشه میباشد. 

آژیر اعلام حریق فضای بیرونی سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

این آژیرها امکان کم و زیاد کردن صدا  از طریق ولوم موجود روی برد و همچنین قابل تغییر بودن صدای آن در گروه آژیرهای outdoor کم نظیر است.

زنگ سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

زنگ اعلام حریق زتا به دلیل داشتن آلیاژ مخصوص در نوع خود کم نظیر است. این محصول مکانیسم گریز از مرکز دوار با قدرت کم را در خود جای داده است

آژیر سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

این آژیر بـــه دلیل طراحی ظاهری زیبا و ارگونومیک و نصب آسان آن مورد استقبال زیاد قرار گرفتهاست .

فلاشر اعلام حریق زتا  - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

طراحی زیبا و سایز مناسب به همراه بهره گیری از تکنولوژی لامپ های زنون همواره دو عامل مهم برای انتخاب و استفاده از فلاشرهای سیستم اعلام حریق زتا می باشد.

آژیر فلاشر ا سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

این محصول در دو رنگ شفاف و قرمز تولید و عرضه می گردد. چشمک زن آن از نوع زنون قوی و آژیر اعلام حریق آن نیز از نوع پیزو و با صدای بسیار ارائه می گردد.

ریموت سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق 

به منظور نشان دادن وقوع حریق در مکانهای قفل شده یا دربسته از چراغ ریموت سردرب استفاده میشود.

منبع : http://fsc-co.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس