کد خبر 1297203
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
حضور قالیباف در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای قالیباف عصر امروز به منظور بررسی دغدغه‌های اعضای کمیسیون در حوزه مسائل معیشتی و همچنین دیپماسی اقتصادی در محل کمیسیون اقتصادی حاضر شد.

به گزارش مشرق، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوعش گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور آقای دکتر قالیباف، برگزار شد و اعضای کمیسیون نظرات و دیدگاه‌های  خود را نسبت به مسائل کشور مطرح کردند و آقای قالیباف نیز به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

وی افزود: محور مباحث مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون عمده درباره مسائل داخلی، وضعیت معیشت مردم، اقتصاد و گرانی‌ها بود. همچنین درباره رویکرد دیپلماسی و ارتقای سطح روابط دیپلماتیک مباحثی مطرح شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه بازدیدهای نظارتی و میدانی کمیسیون، هفته آینده قصد داریم تا بازدیدی از مرزهای جنوب و جنوب شرقی کشور داشته باشیم.

نماینده قصرشیرین در مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه بنده درخواست تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ایران را داشتیم، خوشبختانه این درخواست در کمیسیون اقتصادی مجلس  بررسی و در نهایت به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس