جلسه ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس با قالیباف و همتی درباره قیمت ارز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای از نشست ویژه این کمیسیون با حضور رئیس مجلس و رئیس کل بانک مرکزی درباره وضعیت بازار ارز خبر داد و گفت: این نشست امروز برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، محسن علیزاده عضو کمیسوین اقتصادی مجلس شورای اسلامی از جلسه ویژه این کمیسیون با رئیس مجلس و رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش قیمت ارز خبر داد و گفت: این نشست امروز(سه‌شنبه، سوم تیر 99) با حضور تمامی اعضای کمیسیون و در دفتر آقای قالیباف رئیس مجلس تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: براساس دعوتی که از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس از آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی برای حضور در این کمیسیون صورت گرفته، وی قرار است در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: قرار است در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس که با حضور آقایان قالیباف و همتی، رئیس مجلس و رئیس کل بانک مرکزی برگزار می‌شود، درباره افزایش افسارگسیخته قیمت ارز و نیز تأثیر آن بر روند قیمت‌های کالاهای اساسی بحث و تبادل نظر شود.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین، اعضای کمیسیون نیز سؤالات و ابهامات‌شان در حوزه قیمت‌گذاری انواع ارز را از رئیس کل بانک مرکزی مطرح می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس