کد خبر 1296839
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
حماس: علی‌رغم میل صهیونیست‌ها، اسرای فلسطینی را آزاد خواهیم کرد - کراپ‌شده

رئیس دفتر اسرا، مجروحان و شهدای جنبش حماس تایید کرد که این جنبش به اندازه سر سوزنی، در برابر رژیم شکست خورده صهیونیستی ، تسلیم نخواهد شد.

به گزارش مشرق، «زاهر جبارین» رئیس دفتر اسرا، مجروحان و شهدای جنبش حماس تایید کرد که علیرغم میل صهیونیستها، مقاومت، اسرای فلسطینی را آزاد خواهد کرد.

خبرگزاری سما به نقل از جبارین گزارش کرد، مقاومت نمی تواند به اندازه سر سوزنی، در برابر رژیم شکست خورده صهیونیستی ، تسلیم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه «مردم فلسطین ما آزادند و مقاومت آنها آزاد و پیروز است»، تصریح کرد، زندانیانی که اخیرا موفق به فرار شده بودند، در جریان محاکمه خود با فریاد آزادی، سیلی تازه‌ای به اسرائیل زدند.

این مسئول حماس با بیان اینکه سلولهای زندانهای رژیم صهیونیستی، گورستان واقعی اسرای فلسطینی است،  خاطر نشان کرد، فریاد این اسرا این بود که مقاومت، آنها را از اسارت آزاد می‌کند

جبارین خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی جنایتکار، غاصب و قانون‌گریز است و سیاست این رژیم در زندانها، به خاطر دستور بالاترین سطوح حکومتی است.

این مسئول حماس تصریح کرد، همه تحقیقات رژیم صهیونیستی در مورد تجاوزات علیه زندانیان، فریبکاری است و اسرای فلسطینی، تسلیم اقدامات صهیونیستها نخواهند شد.

در همین ارتباط، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول رنج و درد اسرای فلسطینی است و مسئول هر جنایتی خواهد بود که بر سر زندانیان خواهد آمد.

وی تأکید کرد، تهدید جان اسرا، جرقه آغاز جنگ را خواهد زد و «ما به اسرائیل هشدار می دهیم که شرایط اسرا را به دقت رصد می‌کنیم».

این مسئول حماس خاطر نشان کرد: «مقاومت [فلسطین]، دست بسته نخواهد ماند و اجازه نخواهد داد اسرائیل به آنان زور بگوید. [مقاومت] در خط مقدم دفاع از آنها قرار خواهد داشت».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس