امیر الهامی: سامانه‌های بومی ۱۵ خرداد و مرصاد، اقتدار کشورمان را به همگان ثابت کرد

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های بومی ۱۵ خرداد و مرصاد در جریان برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش هدف از پیش تعیین شده را با موفقیت مورد اصابت قرار داده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش با اشاره به عملکرد موفق سامانه‌های پدافندی ۱۵ خرداد و مرصاد، گفت: ما پیش بینی می‌کردیم که وقتی پای دانش، غیرت و تجربه ایرانی در میان باشد، جز موفقیت نتیجه دیگری حاصل نمی‌شود.

ببینید:

تصاویری از روز دوم رزمایش مشترک ذوالفقار۱۴۰۰

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: به لطف خدا سامانه‌های بومی ۱۵ خرداد و مرصاد که نتیجه تجربه صد در صد ایرانی بود، توانستند در جریان برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش در بهترین شرایط ممکن هدف از پیش تعیین شده را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و بار دیگر قدرت و توانمندی و دانش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان ثابت کردند.

بیشتر بخوانید:

انهدام یگان‌های سطحی و شناوری دشمن توسط موشک‌های کروز «قادر» و «نصر»

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به مشارکت گسترده پهپادهای ارتش در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، تأکید کرد: طی روزهای قبل و در جریان برگزاری این رزمایش، انواع مختلفی از پهپادها با بردهای کوتاه و بلند و ماموریت‌های مختلف از جمله شناسایی و جمع آوری اطلاعات و همچنین ارزیابی سامانه‌ها و رزمی به پرواز در آمدند و توانستند مأموریت‌های محوله را با موفقیت انجام دهند.

الهامی در ارزیابی از عملکرد این نیرو در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ، اظهار داشت: آنچه را که در آموزش‌های کلاسیک و ارزیابی‌های تئوری پیش بینی کرده و به دست آورده بودیم، امروز در میدان عملیات در سخت‌گیرانه‌ترین حالت ممکن با داوری و ارزیابی دقیق با موفقیت انجام دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • برسام IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 2
    برانیرودریایی ارتش ماوموشک اندزبربسازیدبطوریکه 500سیلوی عمودپرتاب موشک داشته باشه وپرروشم انواع پهبادباشه این طرح اگراجرابشه میتونیم انواع موشک هاروازش پرتاب کنیم وباسامانه های پدافندی وسامانه کمندوانواع توپهای زدهوایی که توایران ساخته شده میتونه ازخودش دفاع کنه این ناوباساخت این ناومیتونیم ناوگان دریایی ارتش آمریکاروفراری بدیم به سواحل آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس