عکس/ رئیسی در مصلی شهر سمنان

مدیر مسئول یک روزنامه اصلاح‌طلب می‌گوید با آمدن آقای رئیسی، فاصله بین مردم و مسئولان کم شده و امنیت روانی مردم افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: منصور مظفری درباره دیدار هفته گذشته مدیران نشریات اصلاح‌طلب با رئیس‌جمهور نوشت: برخلاف دوران صد روزه حسن روحانی، مدیران و دست‌اندرکاران چند رسانه با آیت‌الله رئیسی رئیس دولت سیزدهم دیدار داشتیم. نقل محفل، بحث انتصابات بود، حال می‌ماند کارنامه و عملکرد، آیت‌الله رئیسی معتقد است در فرصتی یک ساله به این نتیجه خواهد رسید که با کدام وزرا ادامه دهد و کدام وزرا از ادامه همراهی با دولت باز بمانند اما قدر مسلم اینکه شخص رئیس دولت سیزدهم نیز از فحوای کلام رسانه و مردم باید متوجه شده باشد که بین «انتظار افکار عمومی» و «وزن و توان کابینه»، در بعضی ابعاد فاصله است(!) حتم داریم با جدیت و صلابتی که در رفتار و کلام آیت‌الله رئیسی مشاهده شد حتی پیش از موعد یک ساله اگر وزیری نتواند آن‌طور که باید باشد، قطعا بدون نیاز به واکنش مجلس، تغییر خواهد کرد.

نقل محفل، بحث مذاکرات بود و گره‌گشایی از معیشت و کار و زندگی مردم که بدجور گره در گره شده است؛ آیت‌الله رئیسی اطمینان خاطر داد که دغدغه‌اش رفع نگرانی‌ها است. او اعلام آمادگی کرد تا در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نباشد. بحث به نشست شانگهای هم کشید به ابعاد مختلف داستان و چهره‌ها از هم باشد. وقتی رئیس کابینه سیزدهم گفت: از هیچ دیدار و گفت‌وگویی رویگردان نبوده است.

نقل محفل، سفرهای استانی بود و همگان دانستند آن اندک نگرانی‌ها از وعده‌ها و هزینه‌ها نیز لحاظ شده است، گفته شد که بی‌مطالعه پای بر مرکب سفر نمی‌گذارند و گفته شد همین رفتن‌ها امیدآفرین شده است. نقل محفل، استانداران نظامی بود اما به تحقیق دریافتیم نظامی‌های پادگانی راهی استانداری‌ها نشده‌اند، عمرانی‌ها، مدیریت‌ خوانده‌ها و باتجربه‌ها در امور اجرایی و اجتماعی دست‌چین شده‌اند. سرجمع دیدار خوبی بود، در این میانه یکی دو بحث هم از سوی رسانه مطرح شد: رسانه‌ها از اینکه فاصله‌ها بین مردم و مسئولان کم و کمتر از همیشه شده است سپاسگزاری کردند و قدرشناسانه با آن برخورد کردند. یکی هم بحث امنیت بود که همین سفرهای استانی نشان داد امنیت خاطر ذهنی مردم در کنار امنیت عمومی کشور هر دو در درجه بالایی قرار دارد. بحث دیگر واکسن‌ها بود که روان جامعه را آرامش بخشیده است. اصلا بحث واکسن را باید شاهکار دولت آیت‌الله رئیسی به شمار آورد. کاری به این نداریم که پروسه چگونه انجام شد اما بی‌پروایی در ورود به بحث واکسن و دست دست نکردن را که نمی‌شود نادیده گرفت! وقتی فهمیدیم تولید و واردات و رابطه با کشورهای دیگر از اروپا و آسیای دور گرفته تا همسایگان نیز دنبال شده است، نفس راحتی کشیدیم. حالا باید به روزهای بهتر فکر کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    حالا هم که رفتید! دست برنداشتید!!!!!....
  • DE ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    سفر‌های استانی آقای رییسی به ۴ سفر ختم نمیشود؛ کاخ شاهنشاهی مدیران و مسوولان و مفتخواران و متکبران را نشانه رفته است و فقط همین سفر‌ها پته‌ی این متکبرین را روی آب ریخته و دیگر در هیچ عرصه‌ای نمیتوانند خود را شاهانه نشان دهند. رییس جمهور هرطور صحبت کند رسانه‌های معاند آن را دستمایه‌ی جک و مسخره قرار میدهند. با بخشنامه کار درست نمیشود. ۳۲ سال مهره چینی در جای جای کشور توسط اصلاح تبهکاران و شرطی کردن زندگی مردم، یک شبه درست نمیشود و بایستی یا هزاران نفر را اخراج کرد یا ده‌ها نفر را اعدام کرد. به شهید رجایی هم همین ایرادات تخصص و متخصص و دکتر دکتر و لاتین صحبت نکردن را وارد میکردند و وقتی او پای خود را که شکنجه شده بود، در مجامع بین المللی به خبرنگاران نشان داد، واویلای غربگدایان هوا شد. سخنان این نماینده در دل مردم دلهره ایجاد میکند. تنها راه حل، فقط مجازات و گرفتن مال از تعداد زیادی دزد و رانتخوار است؛ بعد جامعه اصلاح میشود؛ چون قانون به اندازه‌ی کافی داریم. سفر‌های استانی بنا نیست ۴ سال طول بکشد و پرسیدن درد مردم برای تسکین آنهاست و همه دانی.آقای رییسی سالهاست قاضی است و هزاران پرونده زیر دست اوست و میداند مشکل کجاست. متاسفانه بعضا حتی نیرو‌های خودی طوری صحبت میکنند که قشنگ باشد. دولت جناب رییسی هم بی عیب نیست؛ ولی فرسنگ‌ها با دولتهای قبلی فاصله دارد.اقتدار این روز‌های سپاه در دولت جناب رییسی اتفاق افتاد، چون دستشان باز است؛ چون دولت دولت انقلابیست. امریکا میخواست جدیت دولت رییسی را بسنجد، که سیلی محکمی از سپاه خورد و البته شرارت آن‌ها در جنوب ادامه دارد تا در شمال غرب، کشور آذربایجان و رژیم منحوس آپارتاید با علی اف! جای خود را محکم کند و بتواند مثلا مانند ایران و حزب الله لبنان، گروه وابسته به خود را در آذربایجان فعال کند. در هر حال دولت رییسی هنوز نیامده کاخ تکبر و من من و دکتر دکتر و فیس و افاده را در هم شکسته و ادامه دارد.رییس جمهور نبایددردفتر کارش مانند کارمند اداره فاضلاب ۸ ساعت پشت میز بنشیند. کار‌ها تقسیم شده و فعلا باید طاغوت ها و بت ها شکسته شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس