وزارت اقتصاد گمانه زنی های رسانه ای انتصابات را تکذیب کرد

وزارت اقتصاد اعلام کرد: برخی حواشی، ابهامات و شبهات رسانه‌ای مطرح شده در این خصوص از قبیل تأثیر برخی چهره‌ها و افراد در روند انتصابات به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سایت رسمی وزارت اقتصاد، تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار انتصابات است.

این وزارت خانه می‌افزاید: روند انتخاب و انتصاب مدیران در این وزارتخانه بر مبنای شایسته سالاری و شفافی مبتنی بر اصول و ارزش‌های دولت سیزدهم بوده و با خرد جمعی، مشارکت نخبگان و دریافت و بهره از پیشنهادات صاحبنظران اقتصادی و همچنین طرح و بررسی کارشناسانه در کمیته انتصابات، انتخاب و انتصاب مدیران اقتصادی کشور انجام می‌شود و برخی حواشی، ابهامات و شبهات رسانه‌ای مطرح شده در این خصوص از قبیل تأثیر برخی چهره‌ها و افراد در روند انتصابات به هیچ وجه صحت ندارد.

بر اساس اطلاعیه وزارت اقتصاد، تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه است و هر گونه اخباری مبنی بر انتصاب مدیران وزارت اقتصاد صرفاً بر اساس آنچه در صفحه انتصابات سایت رسمی این وزارتخانه منتشر می‌شود مورد تأیید است.

اصول حرفه‌ای نشر خبر ایجاب می‌کند رسانه‌ها پیش از انتشار هر خبری برای ممانعت از تشویش اذهان عمومی، صحت اطلاعات خود را از مبادی مذکور مورد بررسی قرار دهند.

بدیهی است وزارت امور اقتصادی و دارایی حق پیگیری حقوقی و قضائی خود را در موارد نشر اکاذیب محفوظ می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    مديران متخلف و فسيل سازمان امور مالياتي را پاكسازي كنيد
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 0
      نادر جنتي بعد از سالها مديريت و ٣٨سابقه بازنشسته شد!!دمت گرم اقاي خاندوزي!!!
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    شفافیت ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس