امکان وخامت اوضاع در شبه جزیره کره وجود دارد

رئیس ستاد مشترک تروریست های ارتش آمریکا طی سخنانی نسبت به وضعیت امنیتی شکننده موجود در شبه جزیره کره ابراز نگرانی کرده و مدعی شد که وضعیت می‌تواند به سرعت رو به وخامت برود.

به گزارش مشرق به نقل از یونهاپ، رئیس ستاد مشترک تروریست های ارتش آمریکا طی سخنانی نسبت به وضعیت امنیتی شکننده موجود در شبه جزیره کره ابراز نگرانی کرده و مدعی شد که وضعیت می‌تواند به سرعت رو به وخامت بگذارد.

بر اساس این گزارش، «مایک میلی» ضمن این ادعا، مساله وضعیت امنیتی در شبه جزیره کره را دلیل همکاری مشترک نظامی آمریکا و کره جنوبی برای حفظ آمادگی نظامی در بالاترین درجه ممکن عنوان کرد.

وی گفت: ۷۰ درصد از نیروهای نظامی کره شمالی چند مایل با منطقه غیرنظامی شده (میان دو کشور) مستقر هستند. بنابراین، ممکن است اتفاقات بدی در شبه جزیره کره در مدت کوتاهی رخ دهد. بنابراین، ما همیشه آمادگی نظامی را در وضعیت بسیار بالایی حفظ می‌کنیم.

میلی خاطرنشان کرد که ارتش آمریکا و کره جنوبی قادر به مقابله با هر تهدیدی که کره شمالی می‌تواند در شبه جزیره ایجاد کند، هستند.

در عین حال، میلی گفت که معتقد است رهبری کره شمالی در حال حاضر باثبات بوده و کنترل خوبی بر ارتش خود دارد و این امر باعث می‌شود پیونگ یانگ به اقدامات تهاجمی متوسل نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 0
    هفتاد سال است که به جز رجز جرأت نمی کنید در آن منطقه دست به کاری بزنید! تو هم دوره ات تمام خواهد شد و باز هم کره شمالی کار خودش را ادامه خواهد داد!
  • مرتضی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 0
    روزی می رسد کره شمالی طومار رژیم پوشالی و دست نشانه کره جنوبی و اربابان آمریکایی شان را در شبه جزیه کره در هم می پیچد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس