کد خبر 1294234
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
مقایسه رونالدو با مایکل جردن از سوی سولسشایر

سرمربی منچستریونایتد ستاره تیمش را با اسطوره بسکتبال آمریکا مقایسه کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از دیلی تلگراف، اوله گونار سولسشایر از کریستیانو رونالدو تمجید کرد و او را با اسطوره بسکتبال مایکل جردن مقایسه کرد.

یونایتد در دیدار برابر آتالانتا به سمت شکست پیش می‌رفت که رونالدو یک لحظه دیگر جادویی را به ارمغان آورد و با یک ضربه خیره کننده در دقیقه ۹۱ بازی را به تساوی کشاند.

این دومین گل رونالدو و پنجمین گل او در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا از زمان بازگشت به یونایتد بود.

بیشتر بخوانید:

صعود بایرن، بُرد بارسلونا، نجات منچستر و گلزنی آزمون در شبِ شکست زنیت

سولسشایر به رونالدو ۳۶ ساله ادای احترام کرد و او را از نظر تأثیرگذاری با فوق ستاره سابق شیکاگو بولز یعنی مایکل جردن مقایسه کرد.

سولسشر گفت: کریستیانو فوق‌العاده است. همه ما نقش‌ها و مسوولیت‌های خود را داریم و کریستیانو رهبر گروه است. او باور نکردنی است.  ما از دریافت دو گل خوشحال نیستیم. اما مطمئنم شیکاگو بولز هم بدش نمی‌آمد که مایکل جردن را داشته باشد و ما هم بدمان نمی‌آید که رونالدو را داریم. گاهی اوقات تیم‌ها بازیکنانی را دارند که لحظه‌ها را تغییر می‌دهند و رونالدو از این دست بازیکنان است و می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. کریستیانو برای ما بهتر و بهتر می‌شود، او اکنون احساس بهتری دارد. 

رونالدو که تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را با دو گل خود به عدد ۱۳۹ رساند، گفت: ما هنوز باید پیشرفت کنیم. ما زمان برای بهبود داریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس