کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف ۲۴۰ قبضه سلاح در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضدانقلاب توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه در زمینه انسداد کامل نوار مرزی و مبارزه بی‌امان با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، موفق شدند با اقدام به موقع و دقیق از ورود محموله سلاح‌های غیرمجاز به داخل کشور جلوگیری کنند. وی ادامه داد: مرزبانان غیور نیروی انتظامی در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب تعداد ۲۴۰ قبضه سلاح قاچاق شامل ۱۷۵ قبضه اسلحه شکاری، ۶۵ قبضه کلت کمری به همراه ۶ جعبه تجهیزات جانبی سلاح را کشف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف اسلحه و ۸۸۸ عدد فشنگ در شهرک غرب

او با بیان این که قاچاقچیان از محل متواری شدند و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آن ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سلاح های مکشوفه پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    حتی اگر ۵۰% سلاحها خرابکاران با این حجم کشف و ضبط شود باز زنک خطر را بایست زد! تعداد کمی از سلاح در دست افراد مغرض هم خطر نا امنی ایجاد میکنند.
  • مرتضی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 1
    بخش قابل توجهی از این سلاحها و مهمات توسط برادران به اصطلاح کولبر وارد ایران می شود و متاسفانه نظام برخورد قاطع با پدیده کولبری نمیکند.با پدیده سوخت بری در بلوچستان هم باید برخورد شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس