کد خبر 1294101
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
ریاض مدعی رهگیری دو پهپاد یمن شد

ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که دو پهپاد یمنی را که به سوی جازان در حال حرکت بودند را رهگیری و سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق، ائتلاف متجاوز سعودی که خود را حامی دولت مستعفی یمن می‌خواند، شامگاه سه‌شنبه مدعی شد که پدافند هوایی این کشور، دو پهپاد یمنی را که به سوی جازان در حال پرواز بودندرا رهگیری و سرنگون کرده است.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز در کنفرانس خبری در تشریح جزئیات مرحله دوم عملیات «ربیع النصر» گفت

پدافند هوایی یمن ۸۶ بار با هواپیماهای جنگی دشمن مقابله کرد و یگان موشکی نیز ۴۷ عملیات انجام داد که طی آن ۳۱ هدف دشمن در مناطق اشغالی و ۱۶ نقطه در عمق سعودی هدف قرار داده شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت که یگان پهپادی نیز ۱۴۱ مورد عملیات انجام داد که در ۱۲۸ عملیات اهداف دشمن در مناطق اشغالی و در ۱۳ عملیات نیز اهداف دشمن در عمق سعودی هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که در مرحله دوم عملیات ربیع النصر بیش از ۲۰۰ نفر از عناصر ائتلاف متجاوز سعودی کشته و بیش از ۵۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

وی به عناصر باقی مانده ائتلاف سعودی در مأرب هشدار داد تا سریعا جنگ را متوقف کنند.

سریع تصریح کرد که پافشاری مزدوران و خائنان بر مواضع خود ما را مجبور خواهد کرد تدابیر مناسبی برای دفاع از ملت و کشور اتخاذ کنیم.

وی افزود که ما از چند جهت به دروازه‌های شهر مأرب نزدیک شده‌ایم و بار دیگر به شهروندان این شهر تأکید می‌کنم که ما به انجام وظایف خود در قبال آن‌ها ادامه می‌دهیم.

سریع خطاب به ائتلاف سعودی گفت: جنگ شما نه تنها بیهوده بلکه جنایت و تجاوز است که تنها ذلت، ننگ و شکست برای شما خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    وقتی چند بار ضربه وارد می شود ، معلوم است جلوی انرا می گیرند . احمق که نیستند . اصلاح می کنند روش های خود را . بی شرف و دزد که نیستند مردم خود را قربانی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس