کد خبر 1294425
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
تویوتا پرواِیس کمپر

تاکنون چندین محصول توسط تویوتا چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت غیررسمی معرفی شده‌اند.

به گزارش مشرق، تویوتا در نمایشگاه بین‌المللی کاروان ۲۰۲۱ حضور یافته است. البته ژاپنی‌ها با کلاس خودروهای تفریحی یا خانه‌به‌دوش بیگانه نیستند و تاکنون چندین محصول توسط تویوتا چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت غیررسمی معرفی شده‌اند. اکثر این مدل‌ها جزو نسخه‌های ارتقا یافته از تویوتا تاکوما بوده‌اند.البته در دیگر بخش‌های جهان به ویژه در اسپانیا این اولین باری است که تویوتا طیف وسیعی از خودروهای تغییر یافته خود را ارائه کرده و حالا چهار نسخه جذاب از خانه‌به‌دوش‌های تویوتا در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید

معرفی جدیدترین رقیب چینی تسلا مدل y +عکس

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

تویوتای اسپانیا با کمپانی تینکر ون برای تولید این خانه‌به‌دوش‌ها همکاری کرده است. این خودروها بخشی از برنامه تویوتا برای آماده‌سازی و تغییر برخی محصولات خود برای عرضه رسمی در کشور اسپانیا می‌باشد.

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

در نمایشگاه کاروان امسال تویوتا چهار خانه‌به‌دوش شامل سه نسخه از پرواِیس در ابعاد مختلف و با پیشرانه‌های متنوع را به نمایش گذاشته است. بزرگ‌ترین این مدل‌ها پرواِیس ورسو کمپر است که برای خانواده‌ها طراحی شده است.

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

این خودرو از سقف پاپ آپ سود برده و از جمله تجهیزات داخل کابین نیز می‌توان به پایه چرخشی برای صندلی‌ها، یخچال ۴۰ لیتری و ظرف‌شویی جداشدنی برای استفاده در داخل و خارج از کابین اشاره کرد.اگر خودرویی کوچک‌تر را دوست دارید می‌توانید پرواِیس مینی کمپر را انتخاب کنید که یک مینی ون منعطف، جادار و مجهز است که هم برای تردد روزمره و هم برای تعطیلات گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود.

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

این خودرو از تخت دونفره جداشدنی در کابین، میز، حمام ۱۰ لیتری و یخچال برقی سود برده و سقف پاپ آپ را نیز می‌توان سفارش داد.دیگر خودروهای حاضر در این نمایشگاه پرواِیس ورسو الکتریک و تویوتا هایلوکس هستند که البته جزئیات چندانی از آن‌ها در دست نیست.

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

قیمت پرواِیس کمپر از ۳۹۶۹۹ یورو معادل حدود ۴۵۸۰۰ دلار شروع می‌شود اما برای مدل کوچک‌تر پرواِیس مینی کمپر باید ۲۷۵۴۷ یورو یا حدود ۳۱۸۰۰ دلار پرداخت کرد.

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

تویوتا پرواِیس کمپر +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس