کد خبر 1293681
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
اسدی: خریدهای تابستانی پرسپولیس ارزشمند نبوده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید خریدهای تابستانی این تیم ارزشمند نبوده‌اند.

به گزارش مشرق، ابراهیم اسدی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه نخست سه بازی گذشته، بازی‌های خوبی را از پرسپولیس نمی‌بینیم. در بازی با نساجی هم پرسپولیس همین روند را داشت. من فکر می‌کنم در نیمه دوم بازی‌ها گل‌محمدی باید طوری تعویض کند که پرسپولیس سراپا حمله بشود اما این موضوع را نمی‌بینیم. فکر می‌کنم اینکه پرسپولیس نمی‌تواند فرصت گلزنی خلق کند به خاطر شرایط هافبک‌های تیم مربوط باشد چون بازیکنی مثل رضا اسدی امروز شرایط ایده‌آل و خوبی نداشت و طبیعتا پرسپولیس هم نمی‌تواند در حمله خوب باشد چون بازیکنی چون عیسی آل‌کثیر هم توپی به دست نیاورد که به گل تبدیل کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضا اسدی توانسته جای احمد نوراللهی را در خط هافبک پرسپولیس پر کند یا خیر گفت: احمد نوراللهی چندین سال برای پرسپولیس بازی کرده بود و تجربه خوبی به دست آورده بود و متوجه و آگاه بود که چطور بازی کند اما رضا اسدی در بازی‌هایی که برای پرسپولیس بازی کرده شرایط آرمانی و ایده‌آل را به دست نیاورده است. او از نظر تکنیکی هم شریط خوبی نداشته است. بازیکنی که در خط هافبک پرسپولیس بازی می‌کند باید هم پاسور باشد هم شوت بزند و در درگیری‌های میان زمین موفق باشد اما این روند را از اسدی ندیده‌ایم. در کنار اسدی، حامد پاکدل هم عملکرد خوبی نداشته است. خریدهای جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند و در کنار آنها ما بازیکنان با تجربه‌ای هم داریم که گل‌محمدی به دلایلی چون مصدومیت نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ پرسپولیس برای رقابت با استقلال و سپاهان چیست؟

اسدی در ادامه درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس هم گفت: به غیر از سید جلال حسینی سایر بازیکنان خط دفاع نیاز به تمرین دارند. تیم‌های دیگر دست پرسپولیس را خوانده‌اند. به طور مثال روی گلی که پرسپولیس دریافت کرد، دفاع چپ تیم به خوبی جمع نشده بود و همین امر باعث شد دروازه تیم باز شود. به هر حال همه این مسائل به کارهای تاکتیکی تیم دارد. به اعتقاد من خریدهایی که استقلال انجام داده نسبت به پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس باید بازیکنانی جذب کند که از شرایط خوبی برخوردار باشند و اهمیت و ارزش پرسپولیس را بدانند و متوجه باشند در چه جایگاهی قرار گرفته‌اند. به نظر من خریدهای تابستانی پرسپولیس ارزش آنچنانی نداشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره تغییر تاکتیک این تیم در طول بازی و جابجایی وحید امیری هم گفت: چنین تغییراتی در بازی باعث می‌شد بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند. بازیکنان در آن پستی که بازی می‌کنند بهتر می‌توانند کارهای تاکتیکی را انجام دهند. با این شرایط فکر می‌کنم بهتر است بازیکنان در جای خود بازی کنند تا تیم مثل گذشته رو به جلو پیش برود.

وی در پایان گفت: این باخت روی پرسپولیس تاثیرگذار است. تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و لیاقت قهرمانی داشته است، الان از نظر روحی و روانی به هم ریخته و نگرانی هواداران طبیعی است. من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند بعد از این باخت خودش را جمع کند و از این شرایط خارج شود تا در بازی‌های  بعدی بهتر کار کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 1
    برانکو ایوانکوویچ
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    4 1
    با یک باخت سوگلی سرها بعدیک دهه از زیر برف بیرون آمد نا عدالتی که در حق تمام تیم ها در سالهای اخیر بود واز خدم تا حشم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در خدمت تیم سوم پایتخت بود دورانش تمام شدانشالله نکته اینکه تازه 3هفته از بازی ها شروع شده و هنوز چیزی مشخص نیست که پیشکسوتان این تیم آه و فغان سر داده اندهنوز کو مانده تا سجده شکر بجا آوردن دراین سالها حتی به تیم نابود شده داماش گیلان هم رحم نکرده بودندبه یاد اون فینال کذایی طی این سالها کجا تشریف داشتید چرا با یک باخت همه قافیه راباختند زمان مشخص می کند چون از هر سو تحلیل میکنی می بینی عوامل اصلی فساد ونا عدالتی بسود تیم پیروزی طی این سالها همچنان مشغول بکار هستند پس از چی نگران می باشید سجده کنندگان عظما
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 1
    این پرسپولیس بی یال و دم و اشکم همان بهتر که از ابتدا بازی مستقیم را انتخاب کند! تیمی که 90 دقیقه نتواند حتی یک نفوذ تاثیرگذار از جناحین داشته باشد فقط به در بسته میزند و خود را خسته میکند.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 3
    تو این 10سال قبل همیشه خریدهای استقلال گرانتر وبهتر بودن و پنجره بسته سهم پرسپولیس بوده و امسال که پرسپولیس رو به طور کلی نابود کردن زبان نق تقلالیا همچنان درازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس