افزایش 5 تا 15 برابری کالاهای دندانپزشکی/ بی‌توجهی بیمه‌ها به پوشش خدمات دندانپزشکی - کراپ‌شده

عدم پوشش خدمات دندانپزشکی در قالب بسته بیمه پایه دندانپزشکی علیرغم مصوبه هئیت وزیران در تاریخ ۹۹/۹/۱ از سوی سازمانهای بیمه گر که تاکنون اقدام موثری از سویشان صورت نپذیرفته است.

به گزارش مشرق، صادقی رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: متاسفانه ارز دولتی تجهیزات ومواد دندانپزشکی از مهر ماه ۱۳۹۸ قطع شده است بنابراین درطول دو سال گذشته موجب شده قیمت مواد وکالاهای دندانپزشکی از ۵ تا ۱۰ برابر افزایش یابد که این مسئله فشار سنگینی را بر مراکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی وارد می نماید در نتیجه شاهد افزایش قیمت خدمات دندانپزشکی هستیم.

وی گفت: عدم پوشش خدمات دندانپزشکی در قالب بسته بیمه پایه دندانپزشکی علیرغم مصوبه هئیت وزیران در تاریخ  ۹۹/۹/۱ از سوی سازمانهای بیمه گر که تاکنون اقدام موثری از سویشان صورت نپذیرفته است از دیگر عوامل بروز این مشکلات است.

 رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: عدم بازدارندگی قوانین موجود در حوزه برخورد با متخلفین که عملاً باعث شده افراد فاقد صلاحیت و غیر دندانپزشکی که به صورت زیر زمینی و غیر رسمی فعالیت دارند با ارائه خدمات بی کیفیت سبب آسیب رساندن به مراجعان و مردم می شوند.لازم بذکر است که از زمان تصویب قوانین وآیین نامه های فعلی بیش از ۳ دهه میگذرد و نیازمند به روز رسانی از سوی مجلس محترم وهئیت وزیران دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: درحال حاضر این امیدواری وجود دارد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و همراهی مجلس محترم و اقدامات  اساسی که در این حوزه صورت می پذیرد مردم عزیزمان شاهد تحولی نو و چشمگیر باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    بهتره بجای چشم دوختن به بیت المال و خالی تر شدن خزانه صندوق های بازنشستگی به فکر متوازن کردن قیمت خدمات دندانپزشکی با درآمد مردم باشید مثل همه دنیا و جلوی دلال بازی ها و مافیای پزشکی را بگیرید و این پول ها را بجای سرازیر شدن به جیب این طبقه مرفه صرف افزایش حقوق بازنشستگان کنید با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس