آجورلو: هواداران نگران حضور استقلال در لیگ قهرمانان نباشند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: خوشبختانه مجوز حرفه ایی باشگاه استقلال صادر شد و از وزیر ورزش، معاونین وزیر، رئیس فدراسیون و سایر عزیزانی که در این راه کمک حال ما بودند تشکر می کنم.

به گزارش مشرق، مصطفی آجورلو افزود: معیارهای کنفدراسیون آسیا ۵ معیار ورزشی است . مدارک پزشکی فدراسیون، زیرساخت ها و استادیوم و امنیت ورزشگاه. معیار سوم مدیریت و پرسنلی و افسر مالی و ... معیار چهارم اساسنامه مالکیت و لیست هیات مدیره و معیار پنجم مسایل مالی است.

وی ادامه داد: ممکن است گفت و گوی ما فرایند حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا را با مشکل ایجاد کند و نباید اجازه دهیم این مساله روی دهد. مالکیت دو باشگاه مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا است و وزیر ورزش با هماهنگی ریاست جمهوری در حال پیگیری هستند که این واگذاری هر چه زودتر انجام شود.

مدیرعامل آبی پوشان تهرانی خاطر نشان کرد: تصور من این است که بحثی که اتفاق افتاد جای تقدیر و تشکر دارد و سه ماه فرصت گرفتیم تا این مساله را حل کنیم.

وی ادامه داد: ما باید فضای مثبتی را به فوتبال تزریق کنیم، هواداران استقلال و پرسپولیس لحظات سختی را سپری کردند، برخی از آنها راهی بیمارستان شدند و این خوب نیست. ما باید آرامش را در فوتبال و تیم های بزرگ نهادینه کنیم.  

آجورلو افزود: من یک ماه است که به باشگاه آمده ام و نمی توانم مشکلات سال های گذشته را جواب بدهم. کارهایی از قبل باید انجام می شده که صورت نگرفته است. می خواهیم مشکل حل شود باید همه دست به دست هم بدهیم.

وی تصریح کرد: من نمی خواستم در این مورد صحبت کنم و وقتی کاری انجام شد بیایم و گزارشی را به مردم و فوتبال دوستان ارائه کنم. من از کمیته بدوی به خاطر این که به ما فرصت دادند تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دنبال جنجال نیستم. من به هواداران عزیز عرض می گویم روزی که آمدم به من گفتند فقط چند روز فرصت داریم تا برای لیگ قهرمانان آسیا مدارک را آماده کنیم.

آجرلو یادآور شد: تیمی را آوردم و تا 5 صبح کار کردیم تا مشکل حل شود. اگر من سال دیگر بودم و این اتفاق تکرار شد به مردم پاسخگو خواهم بود. دوست داشتم کمیته بدوی به من بگوید مشکل کجاست اما نگفتند ایرادی هم ندارد و از این که فرصت دادند تقدیر می کنم.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: ما باید در فرمت های موجود ابهامات را برطرف کنیم. ما نمی توانیم یک شبه مشکلات را حل کنیم و از همه کمک می خواهیم.

وی افزود: مشکل ما خصوصی سازی است، اجازه بدهید تا مشکلات حل شود. در ابتدا حضورم در استقلال قرارداد مجیدی را سه ساله بستم تا آرامش در تیم حاکم شود. اجازه بدهید از ثروت هایی که در دو باشگاه داریم به تولید برسیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    کسی نیست به هواداران بدبخت استقلال بگه پول ها رو بازیکنان بی تقوای استقلال می گیرند و عشق و حال می‌کنند شما هم جز حرص و جوش خوردن چیزی عایدتان نمیشه اف لکم ولما تعبدون من دون الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس