کد خبر 1292841
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
سرپرست استقلال: در خصوص حذف از لیگ قهرمانان چیزی به ما اعلام نشده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مجوز حرفه‌ای و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما هم اخبار را پیگیری می‌کنیم و امروز دو تیم عربستانی حذف شدند اما هنور در این باره چیزی به ما علام نشده است.

به گزارش مشرق، «بیژن طاهری»  سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در گفت و گویی اظهار داشت: با تغییراتی که در مدیریت باشگاه استقلال رخ داد مشکلات کمتر شده و آنها تلاش خود را می‌کنند تا امکانات و بستر لازم را برای موفقیت آبی‌پوشان فراهم کنند از طرف دیگر کادری فنی نیز به دنبال این است دل هواداران خود را شاد کند.

وی در خصوص راه ندادن ژستد به ورزشگاه آزادی برای دیدار استقلال و تراکتور، افزود: با توجه به شرایطی که به خاطر ویروس کرونا وجود دارد تماشاگران حق ورود به ورزشگاه را ندارند و با توجه به اینکه رودی ژستد بازیکن تازه‌وارد استقلال ناشناخته بود در ابتدا او را به داخل استادیوم راه نمی‌دادند اما خیلی زود این مشکل برطرف شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد یامگا در دیدار مقابل تراکتور، خاطرنشان کرد: یامگا در اولین بازی که برای استقلال به میدان رفت عملکرد عالی داشت اما در بازی دوم او را مهار کردند ولی در مجموع کادرفنی استقلال از وی رضایت کامل دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است بازیکن خارجی دیگری به استقلال اضافه شود، تصریح کرد: درباره اینکه بازیکن خارجی جدید دیگری جذب استقلال خواهد شد یا نه هنوز کادر فنی چیزی به ما اعلام نکرده است.

طاهری تاکید کرد: با پیگیری‌هایی که آجرلو انجام داد در زمین آرارات تمرین می‌کنیم. هر چند که این زمین ایده‌آل نیست اما از زمین‌های دیگر بهتر است. دیگر به ورزشگاه انقلاب نمی‌رویم چون زمین این مجموعه سفت بود و بازیکنان اذیت می‌شدند. مسوولان باشگاه استقلال در حال آماده کردن کمپ حجازی هستند تا در اختیار تیم قرار بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد استقلال یک ورزشگاه اختصاصی خواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اخبار را پیگیری می‌کنیم و امروز دو تیم عربستانی حذف شدند اما هنور در این باره چیزی به ما اعلام نشده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس