چه تیم‌هایی جایگزین استقلال و پرسپولیس می‌شوند؟

در شرایطی که خطر حذف از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بیخ گوش پرسپولیس و استقلال قرار دارد، یک سوال مهم این است که در صورت رخ‌دادن این اتفاق چه تیم‌هایی جایگزین آنها می‌شود؟

به گزارش مشرق، امروز آخرین مهلت صدور مجوز حرفه‌ای برای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل داشتن مالک مشترک، برای دریافت این مجوز دچار مشکل شده‌اند و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ هستند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای النصر، الاهلی و الاتحاد عربستان و العین و الوحده امارات را هم تایید نکرده است. نشریه الریاضیه عربستان اعلام کرده است که ۲ باشگاه التعاون و الفیصلی در کنار الهلال و الشباب نمایندگان این کشور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

حال این سوال ایجاد می‌شود که در صورت قطعی‌شدن حذف پرسپولیس و استقلال، چه تیم‌هایی جایگزین آنها می‌شوند. این ۲ تیم در فصل گذشته لیگ برتر در رده‌های اول و سوم قرار گرفته بودند. با کنار رفتن آنها، نوبت به تیم‌های چهارم و پنجم جدول یعنی تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان می‌رسد.

البته تراکتور و گل‌گهر هم در صورتی می‌توانند نماینده فوتبال ایران باشند که این مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند. اگر این تیم‌ها هم در این زمینه ناکام باشند نوبت به تیم‌های بعدی لیگ می‌رسد. در صورتی هم که هیچ تیمی موفق به دریافت مجوز نشود، فوتبال ایران ۲ سهمیه خود در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 1
    گوشه ای از مدیریت درخشان دولتمردان در طی چهل سال گذشته ، ایکاش در زمینه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی هم مجبور به شفاف سازی بودیم تا دنیا درس عبرت بگیرد که وقتی کار به دست کاردان نباشد و رابطه جای ضابطه را در احراز پست های مهم بگیرد کشور ثروتمندی چون ایران هم به فلاکت می افتد.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    بهتر خیالمون راحت میشه والله موهامون سفید شد از مدیریت افتضاح و بازی های بدی که تا الان دیدیم همان والیبال و کشتی و والیبال نشسته برای ما کافیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس