هکر‌ها اطلاعات کاربران شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی را منتشر کردند

یک گروه هکری، اطلاعات مشتریان شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، گروه هکری «سایه سیاه»، اطلاعات برخی مشتریان شرکت اینترنتی «سایبرسرو» رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش «تایمز آو اسرائیل»، «هکرها، شرکت اینترنتی سایبرسرو را هک کرده و شنبه شب اطلاعات شخصی برخی از مشتریان این شرکت از جمله یک سایت دوستیابی را منتشر کردند.»

بیشتر بخوانید:

سایه هکرها بر امنیت سایبری جهان

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری زبان، نام کاربران این سایت دوستیابی و همچنین موقعیت آن‌ها که در آن، آنلاین بوده‎اند، از سوی هکرها منتشر شده است.

هکرها می‌گویند اطلاعات افشا شده تنها یک درصد از اطلاعات به دست آمده در حمله سایبری اخیر به «سایبرسرو» است.

این حمله سایبری همچنین وبسایت‌هایی شامل شرکت‌های حمل و نقل عمومی رژیم صهیونیستی، به نام‎های «دان» و «کاویم»، یک موزه کودکان و وبلاگ آنلاین رادیوی عمومی اسرائیل را هدف قرار داده است.

شرکت گردشگری «پگاسوس» نیز هدف حمله سایبری هکرهای «سایه سیاه» قرار گرفته و شرکت «داکتر تیکت» که احتمالا اطلاعات حساس پزشکی را در بر دارد، از اهداف این حمله بوده است.

گروه هکری «سایه سیاه» همچنین اطلاعات مشتریان شرکت «کاویم» شامل نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

«سایبرسرو» یک شرکت میزبانی شبکه است؛ بدین معنا که سرورها و ذخیره سازی داده‌ها را برای شرکت‌ها در بخش‌های مختلف صنایع در اراضی اشغالی فراهم می‌کند.

گروه هکری «سایه سیاه» پیش از این نیز حملات سایبری دیگری را علیه شرکت‌های رژیم صهیونیستی از جمله شرکت بیمه «شیربیت» انجام داده است.

اخیرا نیز یک گروه هکری، اطلاعات حساس صدها سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرد.

پایگاه «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که این گروه هکری اطلاعاتی حساس شامل «نام، آدرس، رده و واحد صدها سرباز و افسر» ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس