انتصاب یک ژنرال ارتش به ریاست اداره سایبری رژیم صهیونیستی

فضای سایبری رژیم صهیونیستی از ماه‌های گذشته دچار بحران حمله هکرها شده است و برای مقابله با این تهدیدها، قرار است یک نظامی بازنشسته ریاست اداره ملی سایبری این رژیم را به عهده بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، کابینه رژیم صهیونیستی صبح امروز با انتصاب یک ژنرال بازنشسته نظامی اطلاعاتی به نام «گابی پورتنوی» به ریاست تشکیلات سایبری این رژیم موافقت کرد.

بنابر این گزارش پورتونو جایگزین «یگال اونا» شد که ماه گذشته از سمت خود به عنوان رئیس اداره ملی سایبری کناره گیری کرده بود.

فضای سایبری رژیم صهیونیستی از ماه‌های گذشته دچار بحران حمله هکرها شده است. در چند ماه گذشته رسانه‌های داخلی این رژیم بارها خبر هک شدن اطلاعات مراکز حساس را گزارش کرده اند. هکرها در اقدامی بی بدیل اطلاعات محرمانه و شخصی «بنی گانتز» نخست وزیر این رژیم را از دفتر و گوشی همراه وی هک و این اطلاعات را در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

افزایش چند برابری حمله هکرها به مراکز حساس رژیم اشغالگر قدس به گونه ای شده است که سران این رژیم در مقابل این حملات سردرگم مانده اند و برای فرار از این وضعیت، این بار سران این رژیم از ژنرال های بازنشسته خود استفاده کرده اند.

پورتنوی ۵۲ ساله پیش از این ۳۱ سال را در در مناصب ارشد نیروهای مسلح این رژیم از جمله رئیس عملیات اطلاعات پشت سر گذاشته است و با درجه سرتیپی بازنشسته شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس