حمله سایبری یک گروه هکری به سازمان‌ها و شبکه‌های رژیم صهیونیستی

۲ شرکت امنیت سایبری در آمریکا و اراضی اشغالی از حمله سایبری یک گروه هکری به سازمان‌های رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، شرکت‌های امنیت سایبری آمریکایی و رژیم صهیونیستی، می‌گویند که گروه هکری «لیسیوم»، سازمان‌ها و شبکه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. این گروه‌ها مدعی ارتباط این گروه با ایران شده‌اند.

به گزارش «جروزالم پست»، شرکت امنیت سایبری «Accenture» مستقر در اراضی اشغالی و شرکت امنیت سایبری «Prevalion» مستقر در آمریکا با انتشار نتیجه تحقیقات انجام شده از ردیابی حملات سایبری در بازه زمانی جولای تا اکتبر سال جاری، اعلام کردند که گروه هکری «لیسیوم»، سازمان‌ها و نهادهای صهیونیستی را هدف قرار داده است.

یافته‌های این دو شرکت امنیت سایبری تایید می‌کند که تمرکز اولیه «لیسیوم» بر نفوذ به شبکه‌های رایانه‌ای ارائه دهنده خدمات مخابراتی است.

این گزارش می‌گوید که ۶ دامنه ارتباط ناشناخته قبلی با «لیسیوم» شناسایی شده و این گروه از سال ۲۰۱۷ با بدافزارهایی با نام‌های «Shark» و «Milan»، سازمان‌های مختلف در بخش‌های دارای اهمیت استراتژیک ملی از جمله سازمان‌های نفت و گاز و ارائه دهندگان خدمات مخابراتی را در اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

این گزارش همچنین می‌گوید که در یک مورد خاص، «لیسیوم» یک دفتر وزارت خارجه را هدف قرار داد که اطلاعات ارزشمندی در مورد وضعیت فعلی روابط دوجانبه و تعامل‌های آینده را در بر داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس