کد خبر 1292826
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

یک کانال صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، در یک مورد، موشکی که از پدافند هوایی سوریه به سمت یک جنگنده این رژیم شلیک شده بود تا تل‌آویو آمد و لحظاتی سخت بر فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گذشت.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، حادثه‌ای که حدود دو ماه پیش رخ داد آنقدر لحظات سختی را برای «امیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم به وجود آورد که باعث سفید شدن موهایش شد.

بیشتر بخوانید:

پدافندهوایی سوریه دو موشک جنگنده‌های اسرائیل را سرنگون کرد

در این گزارش آمده، در آن نیمه شب انفجاری مهیب آسمان تل‌آویورا لرزاند. یک موشک ضد هوایی سوری از نوع « SA-5» که به سمت جنگده اسرائیلی در هنگام حمله به سوریه شلیک شده بود به پرواز به سمت مرکز فلسطین اشغالی ادامه داد.

این کانال رژیم صهیونیستی افزود، لحظات بسیار اعصاب خرد کنی در « MNI» (مرکز مدیریت رهگیری در نیروی هوایی اسرائیل) بود. افسر مربوطه با امیکام نورکین تلفنی تماس گرفت و ثانیه‌های باقیمانده برای گرفتن تصمیم در خصوص این موشک سوریه اعلام کرد... شمارش معکوس آغاز شد و در نهایت نورکین تصمیم به عدم مقابله با این موشک گرفت زیرا می‌دانست در غرب تل‌آویو منفجر خواهد شد و در نیمه شب فعالسازی آژیرهای هشدار در تل‌آویو رفتن نیمی از ساکنان به پناهگاه درست نیست.

در ادامه گزارش مذکور آمده، این تصمیم ریسک و خطرات بالایی داشت وچه بسا زندگی صدها صهیونیست را تهدید می‌کرد. نورکین بعدا به اطرافیانش گفت، لحظات سخت آن شب باعث سفید شدن موهایش شد.

در نهایت موشک مذکور در غرب ساحل تل‌آویو منفجرشد و خسارتی به جا نگذاشت و بیشتر صهیونیست‌ها صبح متوجه این موضوع شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. 

در آخرین مورد، ظهر شنبه (دیروز) به مناطقی در حومه دمشق حمله شد وپدافند هوایی سوریه با آن مقابله کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 0
    جالبه!!!! بعد از چهل و پنج سال، این موشک سام چقدر خوب کار کرده!!!!!
    • CA ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      0 0
      به برکت زحمات شهید تهرانی و سایر شهدا
  • DE ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    موشک سوری موی سر فرمانده اسرائیلی را سفید کرد! خوب شد داروی حمام داخل موشک نبود وگرنه فرمانده صهیونیست همه موهاش میریخت خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس