کد خبر 1292238
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
قتل نمایه

راز قتل مرد دامدار و پسر نوجوانش به دست سارقان شرور با ردیابی‌های پلیس گرگان فاش شد.

به گزارش مشرق، صبح روز جمعه (۳۰ مهر) جسد مردی میانسال و پسری نوجوان در یک دستگاه مزدا وانت سوخته در روستای قلعه‌محمود گرگان کشف شد. با اعلام این ماجرا به پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل از همان ساعت ابتدایی در محل حاضر شدند و تحقیقات برای کشف حقیقت را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با استعلام پلاک خودرو که متعلق به استان مازندران بود، تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد یکی از جسدها متعلق به فردی است که در گرگان دامداری دارد و وانت را از دوستش امانت گرفته تا به دامداری‌اش سرکشی کند.

وی اضافه کرد: همزمان با تحقیقات، انجام آزمایش‌های تخصصی پزشکی قانونی برای تشخیص هویت اجساد هم آغاز شد. در روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان دریافتند اجساد متعلق به پدری ۴۵ ساله و پسری ۱۴ ساله است که پدر خانواده آخر هفته برای سرکشی از دامداری به گرگان سفر می‌کرده است.رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: پس از تحقیقات پلیس، متهم اصلی این پرونده شناسایی و درعملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش به محاصره پلیس در آمد. وی وقتی خود را در محاصره دید ابتدا سعی داشت با استفاده از سلاح گرم و شلیک گلوله به سمت پلیس از محل فرار کند که با اقدام سریع مأموران دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌ها انگیزه خود از این جنایت را سرقت وجه نقد و وسایل همراه پدر خانواده عنوان و اعتراف کرد که وی و پسرش را در دامداری با سلاح سرد به قتل رسانده و اجساد را پس از قتل به همراه خودرو سوزانده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    12 1
    اعدام واجب است
  • مهدی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    5 0
    خدا لعنتت کنه .جانی
  • مجیدنجفپور IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 1
    اعدام کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس