به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: وقتی مجری اینترنشنال سعودی نقش بازجو خبرنگار را ایفا می‌کند و صدای کارشناس این شبکه را هم در می‌آورد! 

 هوشنگ امیر احمدی در واکنش به اظهارات مجری که نقش بازجو خبرنگار را بازی می‌کرد گفت: "شما قصد سوال و جواب دارید یا می‌خواهید با من بحث کنید؟! من در آمریکا زندگی می‌کنم آمارهایی که در اینجا گفتم برای سازمان های معتبر است و برای من نیست، شما جوری با من صحبت می‌کنید که گویا یک آدم بمب ساز هستم"

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    5 2
    این مجری بازجو خبرنگار مزدور وطن فروش بعضی وقتها دیدم خیلی سینه چاک میده برای رژیم صهیونیستی. پول انترنشنال را عربستان میده بعد این ها هم سینه چاک میدن برای رژیم صهیونیستی و آمریکا. ان شاالله با هم مشهور و محشور بشوند.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    11 2
    خواهشا برید صفحه ی اینستاگرام وزیر امور خارجه امیرعبدالهیان ازش بخواید تو مذاکرات با ال سعود توقف پخش شبکه ی سعودی اینترنشنال هم بگنجونه
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    5 2
    مجری به کمک یه هندزفری کارشناس اقتصادی و سیاست بین الملل برنامه میشه دیگه . چرا ملت جای خریدن یه هندزفری میرن دانشگاه ما نفهمیدیم . بازجوئه هم پشت میکروفون توی اتاق بغلیه و الا شان گفتار ایشون فقط در حد هووی میهمانه و بس
  • مخمل NL ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    نه دیگه بحث سیاسی همینجوریه ، رسما دعواست! این بنده خدا هم دکانش بد جاست وگرنه کارش درسته.... :))
  • محمدشریف IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    8 2
    دمش گرم امیر احمدی
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    7 2
    شبکه سعودی هست دیگه وگرنه هیچ
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    12 2
    این خانوم مجری چقدر عقده ای هست، تحمل نداره کسی از ایران دفاع کنه.
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    8 2
    زن عقده ای بدبخت
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    3 3
    بازجو خبرنگار رو خوب اومدی! بنظرت این کلمه به کی زیاد میاد؟!
  • جاویدایران NL ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    11 2
    ایول به خودم که فکرکنم اولین کسی بودم که درباره این مزدورخبرنگار سیماثابت گفتم، بی شرفِ وطن فروشِ نوکرِ عربستان و امارات وقتی میبینه به ضررش شده میگه الان دعوانکن بعداً وقت میدم!!!!! نذاشت حرف بزنه!! وقتی هم کارشناس داره میگه ایران ۱۳ هزار دلاردرآمدسرانه داره و جز بیست کشور اول دنیاست فقط قیافه میمون وار و حرص خور سیماثابت رو دقت کنید!! وباقی مسائل. یادتون باشه بارهاگفته بودم این برنامه سیماثابت سه تا مهمان دعوت میکنه که در اکثرمواقع هممممه این سه تا یک موضع یکسان دارن و با خودِ سیما ثابت هم میشن چهار نفر که همشون یک نظر یکسان دارن و میشینن دور هم چرت و پرت و هذیان میگن، گاهی اوقات هم که یک نفر با نظر متفاوت رو دعوت میکنه با این کسی که نظرمتفاوت داره تا آخر برنامه فقط میجنگه!! میجنگه تا اجازه نده طرف حرفش رو بزنه!! تازه ایرانیک تی وی متوجه شده!! واقعاً برام سواله چرا ایران این همه خائن مثل سیماثابت داره؟؟ احساس میکنم خائنِ وطن فروش زیاد داریم. مبادا روزی ایران به دست این بی همه چیزها و وطن فروشان و خائنین بیفته هااااا، حکومت مسئولیت داره دراین رابطه، نظر من هم فقط و فقط داشتن بمب اتمیِ ایرانی هستش، وقتی به این فکرمیکنم که حتی پاکستان و هندوستان تازه به دوران رسیده باوجود جمعیت میلیاردی (هند) به حدی ضعیف بودن که تاهمین چندسال پیش مستعمره انگلیس بودن الان دارای سلاح اتمی هستن تأسف میخورم که چرا ما در دوره ای از تاریخ اینقدر عقب موندیم که حتی اونا دارن و مایی که زمانی حمله کننده نظامی به هند بودیم الان سلاح اتمی نداریم!!؟؟ واقعاً توهین آمیزه این رویداد عجیب، کجای تاریخ ما اینقدر جاموندیم که هند هم دارنده سلاح اتمی شد اما ما نه؟؟ دنیامارومسخره کرده؟؟؟؟؟
  • سعید ۱ IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    10 2
    این مجری بود یا خروس جنگی!! ببخید مرغ جنگی .
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    3 2
    مجری بهائی مزدور نجس چه حرصی می خورد از این که ایران هنوز سرپا در مقابل اربابانش مقاومت می کند و پوزه شان را به خاک می ساید!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    1 2
    این مزدور خبرنگار علاوه بر وطن فروش بودن بسیار احمق و بیسواد است و بر حماقت خود اصرار هم دارد. بیچاره نمی داند که درآمد سرانه یعنی چه و توقع دارد که جدی هم گرفته شود. البته در وطن فروشی و هرزگی و شکرخوری زیادی باید جدی گرفته شود.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    2 2
    این مجریه اینقدر کارش جالبه درست در نقش اپوزسیون ظاهر میشه و فقط میخواد حرف تو دهان مهمانای برنامه بذاره . چند روز پیش جایی بودم داشتند این شبکه رو می دیدند بناچار دیدم. به قدری رفتار این زنک بی شرف و بی حیا بهتره بگم بی وطن بگم بی شخصیت هرچی مسخره بود می پرید وسط حرف و فقط میخواست اونی که میگه رو مهمان برنامه هم یا تایید کنه و یا بگه. من که هرجا نشستم گفتم اصلا دیدن چهره نکبت این موجودات هم والله کفاره داره. سگ مجریان و کارمندان شبکه های اسرائیلی شرف داره به مجریان و کارکنان سعودی اینترنشنال و من و تو و امثالهم.
  • KIAN71 IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    2 2
    بیسواد تر و مغرض تر از این مجری سعودی نشنال دیگه نداشت! بیننده اگر کمی از هوشش بهره ببره متوجه میشه مجری دراصل قصد تخریب دولت جمهوری اسلامی‌رِ داره، نه بحث علمی و منطقی. درآخر: "اقتصاد ایران در آمار و ارقام بله خیلی خوبه، اما در کف جامعه اصلا"
  • ایرانی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    2 2
    بعضی وقتا باید اعتراف کرد که وجود بعضی از تن فروشان از یه عده وطن فروشان خیلی ارزشمند تره . البته این زنک از روسبیهای آل سعود هم بی شرف تره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس