کد خبر 1291283
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
واکنش داورزنی به حضور در باشگاه پرسپولیس/ بخاطر تذکر مقام معظم رهبری به والیبال برگشتم

رئیس فدراسیون والیبال به احتمال حضورش در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی درباره احتمال حضورش در پست مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدمت به باشگاه‌های پر طرفداری مثل پرسپولیس و استقلال برای هر کسی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. مدیریت این تیم می‌تواند افتخاری بزرگ برای هر شخصی باشد.

وی افزود: من با توجه نگاه و تذکری که مقام معظم رهبری در خصوص والیبال دادند، به فدراسیون بازگشتم تا بتوانم تا حد توان به این رشته ورزشی کمک کنم. در حال حاضر هم تمام تمرکزم روی والیبال است. می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که با مربیان ایرانی به افتخارات بزرگی در دنیا دست پیدا کنیم تا نام ایران بیش از پیش این بار با کادر تمام ایرانی در میان قدرت‌های والیبال دنیا مطرح شود. 

عضو ایرانی هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال که پس از تذکر مقام معظم رهبری در خصوص والیبال از معاونت وزیر ورزش و جوانان استعفا کرد و به والیبال برگشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمک به پیشرفت و توسعه والیبال از هر کار و مسئولیت دیگری برایم اهمیت بیشتری دارد. این شعار نیست، بلکه واقعیت و باور قلبی من است. خدا را شاکرم که تا به امروز این توفیق را داشته‌ام که به ورزش کشور خدمت کنم و این از پس هم تلاش خواهم کرد در مسیر پیشرفت والیبال هر آنچه می‌توانم را انجام دهم، اما معتقدم امروز می‌توانم در والیبال بیشتر کمک کنم. 

رئیس فدراسیون والیبال گفت: برای باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم پرطرفداران تیم منشا خدمات مثبتی در این تیم باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    البته دوران معاونت شما تمام شده بود
  • عطایی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    نه داورزنی والیبال داغون کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس