کد خبر 1291297
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
طاهری: وقتی استقلال زمین تمرین ندارد چگونه توقع قهرمانی آسیا داشته باشیم؟/گابریل پین و یامگا انتخاب‌های هوشمندانه مجیدی بودند

سرپرست تیم فوتبال استقلال به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت که به خوبی کادر فنی و قوای تهاجمی تیمش را تقویت کرده است.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری درباره انجام تمرینات استقلال در ورزشگاه آرارات و اینکه آیا این ورزشگاه توانسته است مشکلات زمین تمرین استقلال را برطرف کند، گفت: شرایط ورزشگاه آرارات از خیریه عمل بهتر است، ولی زمین چمن این ورزشگاه ایده‌آل ما نیست. ما چاره‌ای نداشته و نداریم و فعلاً اینجا تمرین می‌کنیم، هر چند که مشکلاتی هم وجود دارد و درصدد رفع آن هستیم. ما دلخوش به روزهای آینده هستیم تا هر چه زودتر کمپ مرحوم ناصر حجازی آماده شود و هدف استقلال این است که برای همیشه در این کمپ تمرین کند. مدیران قبلی استقلال هم زحمت کشیدند، اما دکتر آجورلو به شکل جدی دنبال این است که شرایط برای حضور استقلال در این کمپ فراهم شود و تنها کسی است که در این مورد اقدام جدی انجام داد و ما امیدواریم که تا سه ماه دیگر این کمپ آماده شود.

وی با اشاره به شرایط باشگاه استقلال بعد از حضور مصطفی آجورلو در این باشگاه یادآور شد: دکتر آجورلو صحبت نمی‌کند و مرد عمل است،‌ او می‌خواهد مشکلات را هر چه زودتر برطرف کند و امیدواریم استقلال که در این سال‌ها آرامش نداشته است به یک آرامش واقعی برسد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان می‌توانند بعد از چند فصل قهرمان لیگ برتر شوند، اظهار داشت: امسال هدف تمام اعضای مجموعه باشگاه استقلال این است که قهرمان لیگ برتر شویم و مطمئناً برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خودمان را به کار می‌گیریم. ما می‌دانیم که هواداران در این سال‌ها زیاد سختی کشیدند و امیدوارم با قهرمانی در لیگ برتر آنها را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدافع استقلال به ادامه بلاتکلیفی

طاهری در مورد تأثیر حضور گابریل پین در استقلال خاطر نشان کرد: این مربی ایتالیایی با انتخاب فرهاد مجیدی به استقلال آمد و سرمربی تیم شناخت خوبی از این مربی داشت و اعتقاد کامل به گابریل پین دارد. شما می‌بینید که استقلال برخلاف چند سال گذشته فصل را با دو برد پیاپی شروع کرد و این موضوع نشانه‌های مثبتی است که می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند. در واقع انتخاب گابریل پین یک انتخاب هوشمندانه از سوی فرهاد مجیدی بود.

وی راجع به درخشش کوین یامگا در اولین بازی رسمی‌اش در استقلال تصریح کرد:‌ فرهاد مجیدی به خوبی روی این بازیکن شناخت داشت و فوتبالیستی را به تیم اضافه کرد که در شرایط مسابقه قرار داشت و این انتخاب هم یک انتخاب هوشمندانه از سوی فرهاد مجیدی بود. من امیدوارم که درخشش یامگا و دیگر بازیکنان استقلال در نهایت منجر به موفقیت تیم شود.

سرپرست استقلال با اشاره به حضور مهاجم خارجی در استقلال و اینکه آیا این بازیکن می‌تواند برای آبی‌پوشان مهاجم مثمرثمری باشد، اظهار داشت: ایشان هم با نظر مستقیم کادر فنی اضافه خواهد شد و امیدواریم که در استقلال بدرخشد.

طاهری درباره ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: من برای شما یک مثال ساده می‌زنم. استقلال دو بار قهرمان آسیا شده است و تیمی که چنین قدمتی دارد یک زمین تمرین استاندارد و مناسب ندارد، پس ما چگونه توقع داشته باشیم که استقلال قهرمان آسیا شود؟ شما می‌بینید که تیم‌های عربی چه امکاناتی دارند، ولی ما همچنان نگران زمین تمرین هستیم و این استرس را داریم که بازیکنان در تمرینات مصدوم نشوند. ما در خیلی از موارد از تیم‌های عربی و شرق آسیا عقب‌تر هستیم و مهم این است که ابتدا بتوانیم امکانات و ساختار فوتبال خودمان را درست کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس