کد خبر 1290507
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
یک پست جدید در فوتبال اختراع شد/عکس

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ستاره برزیلی تیمش را مخترع یک پست متفاوت در فوتبال می داند.

به گزارش مشرق، تیم یورگن کلوپ شب گذشته توانست یک خاطره شیرین دیگر را برای هواداران لیورپول رقم بزند؛ جایی که قرمزهای آنفیلد در ورزشگاه پر از تماشاگر اولدترافورد مقابل رقیب دیرینه‌شان یعنی منچستریونایتد قرار گرفتند و نهایتا با زدن پنج گل یک پیروزی تاریخی را رقم زدند.

اما با یک نگاه کلی شاید به راحتی بتوان گفت که محمد صلاح ستاره اول لیورپول در مسابقه شب گذشته بود؛ این ستاره مصری در ادامه روند شگفت انگیز خود طی هفته‌های اخیر موفق به ثبت هت‌تریک مقابل منچستریونایتد شد تا یک بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا بر سر زبان‌ها بیندازد.

با این حال به جرأت می‌توان گفت که مهمترین دلیل موفقیت تیم یورگن کلوپ طی سال های اخیر نه عملکرد فردی بازیکنان این تیم که تیم بودن آنها بوده است. لیورپول در بخش های مختلف زمین عملکرد چشمگیری ارائه می دهد و در واقع همین موضوع باعث شده بازیکنانی که تا قبل از کلوپ نام و نشان بزرگی از آنها وجود نداشت، حالا لقب ستاره را با خود یدک بکشند.

یکی از این ستاره هایی که طی سال های اخیر نمایش‌های دلربایی را در ترکیب قرمزها از خود به نمایش گذاشته روبرتو فیرمینو بوده است. اگرچه این ستاره برزیلی عموما هیچ‌گاه گلزن اول تیم یورگن کلوپ نبوده اما عملکرد فوق العاده او در بخش های دیگر از جمله فضا سازی و ارسال پاس گل های متعدد زمینه را برای درخشش دیگر بازیکنان لیورپول از جمله همین محمد صلاح فراهم کرده است.

یک پست جدید در فوتبال اختراع شد +عکس

یک پست جدید در فوتبال اختراع شد +عکس

یک پست جدید در فوتبال اختراع شد +عکس

یک پست جدید در فوتبال اختراع شد +عکس

یک پست جدید در فوتبال اختراع شد +عکس

یک پست جدید در فوتبال اختراع شد +عکس

روبرتو فیرمینو دیشب یک نمایش جذاب دیگر را در اولدترافورد از خود ارائه داد. اگرچه او موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل مقابل منچستر یونایتد نشد اما با این حال عملکرد او به قدری برای یورگن کلوپ جذاب بود که سرمربی آلمانی نتوانست بعد از پایان بازی این بازیکن را تحسین نکند. جایی که کلوپ درمورد فیرمینو گفت: " اکثر توجه و نگاه ها به محمد صلاح است اما بابی فیرمینو نیز برای آنها که علم فوتبال دارند یک بازیکن فوق العاده است. من باید بابی فیرمینو را تحسین کنم؛ کسی که می‌شود بعد از دوران بازی‌اش، در مورد نقش او در شکوفایی ۹ کاذب و تفسیر جدیدش از نقش ۹ کاذب کتاب ها نوشت.

من نمی‌گویم فیرمینو این پست را اختراع کرده است اما شیوه بازی او در برخی مسابقات به گونه ای است که اینگونه به نظر می رسد. برخی از کارهای دفاعی که او در زمین انجام داد دیوانه کننده است. از نظر تهاجمی، او به وضوح بازیکن خوبی است و هر از گاهی گل می زند. بابی می داند که ما چقدر از کاری که انجام می دهد قدردانی می کنیم و این چیزی است که اهمیت بیشتری دارد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس