صیادمنش بعد از درخشش در کنفرانس لیگ اروپا چه گفت؟

مهاجم ایرانی زوریا بعد از درخشش برای تیمش مقابل زسکا صوفیه از عملکردش اظهار رضایت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال زوریا اوکراین شب گذشته در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم زسکا صوفیه رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا برای تیمش در این بازی خوش درخشید و گل پیروزی بخش زوریا را به زیبایی به ثمر رساند.مهاجم ایرانی بعد از این بازی با سایت زوریا مصاحبه کرد که در زیر می توانید مصاحبه مهاجم ایرانی را بخوانید:

* نظرت درباره این بازی چیست؟

با وجود اینکه مصدومان زیادی در تیم داشتیم ولی تنها برای کسب پیروزی عازم کشور بلغارستان شدیم. از نتیجه کسب شده خوشحال هستیم. ما در این بازی به عنوان یک تیم خیلی خوب کار کردیم و در نهایت به نتیجه مطلوب رسیدیم. خوشحالم در این بازی موفق به گلزنی شدم البته برد تیم برای من از گلزنی اهمیت بیشتری دارد.

*قبل از آغاز بازی شما دیدار همگروهی شما یعنی گلیمت با رم با نتیجه ۶ بر یک به نفع گلیمت به پایان رسید و می دانستید پیروزی در این بازی آخرین شانس زوریا برای ماندن در کورس رقابت بود؟

واقعیتش نه.. من اطلاعی از نتیجه بازی همگروهی مان نداشتم اما با شنیدن این خبر خوشحال شدم و خوب شد که ما در این بازی برنده شدیم و فرصت خود برای صعود حفظ کردیم.

* وقتی گلزنی کردی با آرامش خوشحالی کردی؟

بله... همچنان که قبلا گفتم الان ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم. برخی از بازیکنان در پست هایشان بازی نکردند. اما ما با تمام قوا در میدان حضور پیدا کردیم.

*آیا بازی آینده مقابل زسکا مهمترین بازی مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا برای شما خواهد بود؟

در این بازی برنده شدیم و از این اتفاق خوشحال هستیم. ما الان تمرکز خود را به بازی آینده خودمان در لیگ اوکراین گذاشتیم. به نظرم باید بازی به بازی جلو برویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس