کد خبر 1287907
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
نجات ۲ نفر از زیر آوار براثر فرونشست زمین در فیروزکوه - کراپ‌شده

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خطر ۲۲۰ گود رها شده در پایتخت گفت: از شهردار خواستاریم دستور ویژه برای رفع مشکل گودهای پر خطر بر اساس اولویت بندی از لحاظ پر خطر بودن، صادر کند.

به گزارش مشرق،‌ مهدی عباسی، عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: با توجه به اینکه فصل بارندگی در پیش است، گودهای رها شده در شهر تهران می توانند مخاطره ساز شوند.

بیشتر بخوانید:

پایتخت دهان باز می کند؟

وی افزود: در شهر تهران  ۲۲۰ گود رها شده وجود دارد که  برخی از آنها  در سنوات گذشته حادثه ساز شده اند که این گودها مستقیم با جان انسان ها در ارتباط است  و گاهی خسارات ناشی از آن جبران ناپذیر است.

این عضو شورای شهر ادامه داد: در منطقه ۱۷  تجربه ریزش گودی تقریبا بزرگ را داشتیم و متاسفانه ساختمان های مجاور آسیب دیدند و خسارات فراوانی به بار آورد، لذا درخواست دارم این است که شهرداری به طور خاص موارد را دنبال کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا ادامه داد: البته در سنوات گذشته شهرداری کارهای خوبی انجام داده و قوانین و مصوبات به اندازه کافی وجود دارد و اگر لازم است شهرداری در این زمینه  لایحه ای بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: از علیرضا زاکانی، شهردار تهران خواستاریم دستور ویژه برای رفع مشکل گودهای پر خطر بر اساس اولویت بندی از لحاظ پر خطر بودن، صادر کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    0 1
    اگر به جای سنوات میگفت سالها هم متوجه منظور ایشان می‌شدیم.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    علی برکت الله عدم پی گیری و کم کاری مسئولین دولت تدبیر و امید از همه جهات ، مطالبه مردم بر محاکمه شدن مسئولین کم فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس