پرسپولیس به تهران بازگشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آیا این پرسپولیس همیشگی بود؟ بدن ها خالی کرده بود و نقطه قوت پرسپولیس که آمادگی بالای بدنی بازیکنان بود در این دیدار کاملا به نقطه ضعف تبدیل شده بود.

سرویس ورزش مشرق - محمد پنجعلی در گفتگو با مشرق درخصوص دیدار پرسپولیس و الهلال گفت: درواقع پرسپولیس بازی را در تهران باخت و گل اول و دوم را در مهرآباد خوردیم! چه دلیلی دارد تیم زودتر به محل مسابقه می رود؟ برای تطبیق شرایط بدنی با محیط. اما تیم دو روز قبل از مسابقه بلاتکلیف در فرودگاه معطل شود و بعد بازیکن به خانه برگردد تا زمان پرواز را به او اطلاع بدهند! ضعف مدیریت واقعا لطمه بزرگی به پرسپولیس زد.

وی افزود: آیا این پرسپولیس همیشگی بود؟ بدن ها خالی کرده بود و نقطه قوت پرسپولیس که آمادگی بالای بدنی بازیکنان بود در این دیدار کاملا به نقطه ضعف تبدیل شده بود. وقتی بدن جواب ندهد تاکتیک هم جواب نمی دهد. ضریب اشتباهات بالا می رود و عملکرد تیم مختل می شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس به نبود بازی تدارکاتی هم اشاره کرد و گفت: وقتی تیم و بازیکنان قبل از بازی به این مهمی تحت فشار مسابقه قرار نگیرند و با هم هماهنگ نشوند چه انتظاری از تیم می رود؟ به نظر من نداشتن بازی تدارکاتی مناسب مزید بر علت شده بود تا تیم آن طور که باید ظاهر نشود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به هر حال به این شکل پیش برویم فاصله ما با تیم های منطقه هم روز به روز بیشتر می شود. بازیکنان عربستانی الهلال خیلی خوب بودند. باید این واقعیت را بپذیریم که تا فوتبال به بخش خصوصی واگذار نشود رشد نمی کند. فوتبال باید درآمدزایی داشته باشد و خودش خرج خودش را دربیاورد نه اینکه چشمش به دست وزارت ورزش و بخش دولتی باشد. نخریدن بازیکن خارجی باکیفیت به ضرر تیم های ماست. وقتی درآمدی ندارند خریدن بازیکن خارجی باعث شکایت و آبروریزی می شود.

پنجعلی در پایان به مشرق گفت: به نظرم کادرفنی پرسپولیس باتجربه است و می تواند روحیه تیم را برای لیگ برگرداند و مهیای آغاز لیگ برتر شوند. اما بازهم می گویم فوتبال را به دست صاحبانش بسپارید و اجازه دهید مردم هم در رشد باشگاه سهیم باشند و سهامداری کنند. تا فوتبال ما خصوصی نشود و فوتبالی ها عنان کار را دست نگیرند روز به روز عقب می مانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    4 3
    وقتی گزارش گزارشگر بازی پیروزی و تیم عربستانی را دیدم واقعا شرمنده شدم که ما ایرانی ها چه قدر نژاد پرست شدیم گزارشگر با هر حربه و روشی که بلد بود خواست هوادارن تیم عربستانی را خراب کنه که هنوز سخنش تمام نشده بود یک گل دریافت کردیم و در ادامه دو تا گل دیگه هم خوردیم واقعا خود بزر گ بینی تا این حد که در هر مسئله ای نژاد پرستی خود را نشان بدیم دنیا داره به پنبه سر می بره ما وقت جنگ و اختلاف می خواهیم شما را به خدا بس است .
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      2 3
      چرا چرت و پرت میگی؟ نژادپرستی دیگه چیه یه بی مغز مث تو همش دنبال یچی میگرده به اسم ایرانی ما رو با یه چیز بیربط بکوبه اگه یه چیز درباره فوتبال داری بگو اگه نه ببند ...
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    0 3
    برنامه ریزی قشنگ ما فقط به منتخب ایران ضربه زد، ما کم نذاشتیم واسه تیم ملی چه بازیکن ، مربی، آنالیزور؛ ولی فدراسیون با این برنامه ریزی ضعیفش زحمات ما رو به باد داد همینجوریشم جدال نابرابر بود که با این عدم برنامه ریزی درست و شروع نشدن لیگ همه چی شد به کام اونا ...
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    0 3
    بدون مغانلو میخواست ببره؟؟؟؟!!!
  • US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    10 1
    میگن راننده اتوبوس پیروزی از هتل تا ورزشگاه دوبار محکم ترمز کرده که همین موضوع باعث گل سوم شده !
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      1 0
      :)
  • محمد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    3 0
    این بابا راست می گه چون کارخانه هایی که به بخش خصوصی واگذار شدند خیلی خیلی گل کاشتند پس هر چه زودتر این دو تیم را هم به بخش خصوصی واگذار کنید تا دولت از شرشان راحت شود
  • لنگ حقیر IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    6 0
    لنگی ها تو بهانه گیری دست حسن روحانی رو از پشت بستن ،خخخخخ
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    1 0
    آقای پنجعلی چرا غیرت بخرج ندادن فوتبالیها را به بهانه های مختلف گره میزنید؟یک کلمه بگویید فوتبال ایران غیر از هزینه تراشی برای ملت و آبروریزی هیچ ثمره ای نداشته و ندارد و نخواهد داشت. ای کاش این هزینه ها را روی والیبال و بسکتبال و کشتی و سایر رشته های ورزشی انجام می دادیم و بدهیم تا لاافل گاهی برای ملت افتخار آفرینی کنند.چقدر باید از جیب ملت خرج بدون دست آورد کرد؟
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      0 1
      مث اینکه تا دوتا ماه پیش على دایی آقای گل جهان بود بعد تو می گی فوتبال هیچیه ؟! وقتی در مورد چیزی اطلاعات نداری لطفا نظرنده مارم به زحمت ننداز !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس