کد خبر 1286925
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

 یکی از روش‌های هدیه دادن رایحه دلنشین به کودکان، استفاده از عطر و ادکلن برای آن‌ها است، اگر شما به عنوان پدر یا مادر قصد استفاده عطر برای کودک دلبندتان را دارید باید مراقب باشید تا از محصول مناسب  و بی‌ضرر برای فرزندتان استفاده کنید تا آسیبی به سلامت او وارد نشود.

 راهنمای خرید و انتخاب عطر  برای کودکان

راز داشتن یک تجربه خرید عالی ادکلن کودک، دانستن نکات مهم و ضروری پیش از خریداری عطر کودک می‌باشد، در این مقاله، تمامی نکات مهم و باید و نبایدهای پیش از خرید عطر کودک، آورده شده است، چنانکه شما هم قصد خرید عطر کودک دارید و به دنبال کسب اطلاعات کامل جهت خریداری بهترین محصول عطر برای کودک‌تان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

عطر و ادکلن کودک چیست و چه کاربردی دارد؟

عطر و ادکلن‌های کودک که به نام عطر نوجوان نیز از آن‌ها یاد می‌شود، مواد معطر خوشبوکننده‌ای هستند که ساختار شیمایی سبک‌تری نسبت به عطر بزرگسالان دارند، پدرومادرهایی که دوست دارند فرزند عزیزشان همیشه بوی خوش و معطر داشته باشند، از این محصولات برای فرزندان خود، استفاده می‌کنند.

فراموش نکنید کاربرد ادکلن کودک، تنها مختص به معطر ساختن بدن کودکان نیست و از آن می‌توان برای خوشبو کردن محیط اتاق خواب، کمد، پرده و وسایل بازی کودک نیزکمک گرفت.

آیا عطر و ادکلن، برای سلامتی کودک، ضرر ندارد؟

اصولا عطرهای کودک، هیچ ضرری ندارند به شرطی که توسط یک شرکت معتبر با رعایت قوانین تولید ساختار شیمیایی خوشبوکننده‌های کودکانه ساخته شده باشند.

آیا عطر نوجوانان با عطر کودک، متفاوت است؟

برای نوجوانان، به علت قوی‌تر بودن بدن آن‌ها نسبت به کودکان خردسال، می‌توان از عطرهای بزرگسال نیز استفاده نمود، اما به صورت کلی، گاهی به عطر کودک، عطر نوجوان نیز می‌گویند که کاربرد و مفهوم هر دو یکی است.

8 نکته کلیدی که باید پیش از خرید عطر برای کودک‌تان بدانید!

کودکان به دلیل سیستم دفاعی ضعیف و حساسی که دارند باید از ادکلن هایی استفاده کنند که از حداقل مواد شیمیایی تشکیل شده باشد. ادکلن های کودک از مواد با کیفیت و خوشبو با بویی ملایم تولید می شوند که برای کودکان مناسب است و هیچ گونه حساسیتی برای کودک ایجاد نمی کند. اگر قصد دارید یک ادکلن درجه یک برای کودک‌تان بخرید که هیچ گونه عوارض جانبی برای او نداشته باشد و بهترین رایحه رویایی را به فرزند دلبندتان تقدیم کنید نکات کلیدی که در ادامه مطرح‌ می‌شود را پیش از خرید ادکلن کودک، در نظر بگیرید.

 راهنمای خرید و انتخاب عطر  برای کودکان

1. جنسیت مهم نیست!

توجه کنید که عطر کودک برعکس خوشبوکننده‌های بزرگسال، تفکیک جنسیتی ندارند و این محصولات، برای دختران و پسران به صورت مشترک، تولید شده است.

البته گاهی اوقات می‌توان برای داشتن هماهنگی زیبایی بصری رنگ شیشه ادکلن با دیزاین اتاق کودک، از رنگ‌های مربوط به جنسیت دختر یا پسر مثل آبی یا صورتی استفاده کرد که البته این امر کاملا سلیقه‌ای است.

2. توجه به سن کودک

یکی ازمهم‌ترین مواردی که باید پیش از خرید عطر کودک به آن توجه کنید، سن فرزند دلبندتان است، استعمال عطر برای کودکان زیر 5 سال، به علت حساسیت بالای سیستم تنفسی کودک و عدم نیاز او به خوشبوکننده‌ها توصیه نمی‌شود.

بهترین سن خرید عطر برای کودک، پس از ورود او به دوران پیش دبستان و مدرسه است که اصولا سن 5 الی 6 سال را شامل می‌شود.

3. به داشتن علامت استاندارد، دقت کنید

ضروری‌ترین موضعی که باید پیش از اقدام به خرید ادکلن برای کودک‌تان نسبت به آن، حساسیت ویژه خرج دهید، وجود علائم استاندارد و مجوزهای ضروری بر محصول ادکلن کودک، می‌باشد، وجود این گواهی و علائم به معنای سلامت کامل و بی‌خطر بودن محصولی است که قصد خرید آن را دارید.

  • مجوزهای ضروری که محصول عطر کودک باید داشته باشد:
  1. Ecocert Organic
  2. PAO
  3. Estimated Sign
  4. Green Dotو..

4. رایحه عطر را بررسی کنید

ساختار بوی عطر کودکان، شامل رایحه‌های ملایم، خنک و شیرین است، عطرهایی که بوهای تند و غلیظ دارند اصلا برای گروه سنی خردسال، توصیه نمی‌شوند

  • بهترین رایحه‌های پیشنهادی برای ادکلن کودکان
  1. گل سرخ
  2. گیاهان معطر
  3. آبنبات
  4. کاکائو
  5. وانیل و نارگیل
  6. نیلوفر آبی و ...

 

5. از نبود ترکیبات شیمیایی سنگین، مطمئن شوید

ریه کودک شما، از حساسیت به شدت بالایی برخوردار است و در صوررت استفاده از مواد معطر خوشبوکننده‌ای که ساختار سنگین و غلیظ دارند، آسیب‌های زیادی به سیستم تنفسی فرزند عزیزتان وارد می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که نباید در ساختار ترکیب شیمیایی عطر کودک وجود داشته باشید، اسید سالیسیک مصنوعی است، این ماده شیمیایی به صورت مستقیم، منجر به آسیب سلامت سیستم تنفس می‌شود.

6. از نداشتن آلرژی کودک‌تان، مطمئن شوید

پیش از این‌که اقدام به خرید محصول عطر خردسال و کودک کنید، از سلامت کامل و نبود بیماری‌هایی همچون آلرژی تنفسی در بدن کودکی که قصد خرید عطر برای او دارید، مطمئن شوید.

استعمال عطر، می‌تواند وجود کوچک‌ترین حساسیت‌، آلرژی، یا بیماری تنفسی را در کودک، تشدید کند و اوضاع را بدتر کند

7. از یک برند معتبر خریداری کنید

شرکت‌های تولید کننده با سابقه محصولات خوشبوکننده کودک، بهترین و باکیفیت‌ترین عطر و ادکلن‌ها را تولید می‌کنند و شما می‌توانید بدون نگرانی برای کودک‌تان، از محصولات تولید شده توسط این برندها خریداری کنید.

  • بهترین مارک‌های ادکلن برای کودک

در ادامه با معروف‌ترین برندهای عطر بچه‌گانه که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات این‌چنینی را در سال‌های اخیر تولید کرده‌اند، آشنا شوید.

  1. بیبی لاو
  2. مالیزیا
  3. بیبی کول
  4. کلیون
  5. موستلا
  6. سیمفونی و ...

8. خرید ادکلن‌های الکل دار ممنوع!

الکل‌های رایج مورد استفاده در ساختار عطرهای بزرگسال یا همان، Denatured alcohol نباید در مواد سازنده ادکلن‌های کودکانه، وجود داشته باشد زیرا وجود این ماده می‌تواند شرایط ایجاد حسیاسیت‌های شدید تنفسی را در فرزند دلبند شما ایجاد کند .

از نوت‌های آغازین و پایانی عطر کودک، چه می‌دانید؟

منظور از نت عطر کودک، رایحه‌ای است که زمان ابتدایی، میانه و ساعت‌ها پس از گذشت استفاده از عطر، در هوا پخش می‌شود، اصولا نوت‌های آغازین ادکلن‌های کودک، بوی تندتری نسبت به نت‌های میانه و پایانی دارند؛ زمان خرید عطر، توجه کنید که بوی نوت پایانی و میانه، مورد دلخواه و پسند شما باشد.

بهترین روش خرید ادکلن کودک چیست؟

پیشنهاد ما به شما برای تهیه لوازم آرایشی و عطر ادکلن اورجینال با کیفیت، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و خوش سابقه همچون، دیجی کالا، ایمالز، فروشگاه اینترنتی لیمادو، موتن، روژا شاپ، خانومی و ... است.

سخن پایانی

عطر و ادکلن‌های کودکانه، محصولات معطری هستند که از آن‌ها برای ایجاد عطر و رایحه خوشبو برای کودکان استفاده می‌شود، اگر بدون داشتن اطلاعات کافی و ضروری، اقدام به خرید این دسته از عطر و ادکلن‌ها کنید ممکن است محصول مضری را برای کودک‌تان، خریداری نمایید.

در این مطلب، مهم‌ترین نکات ضروری برای خرید بهترین عطر کودک، خدمت شما ارائه شد، پیش از اقدام به خرید عطر و ادکلن کودکانه، موارد مطرح شده در این مقاله را به یاد آورید تا یک ادکلن درجه یک، برای فرزند دلبندتان خریداری نمایید.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس